Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:08:14 GMT

فقط ۷۰۰ واحد از خانه های سیل‌زده احداث شده است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۵۵۳

فقط ۷۰۰ واحد از خانه های سیل‌زده احداث شده است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی در چهاردهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان خوزستان که در راستای بررسی آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای بازسازی مناطق سیل‌زده فروردین ۹۸ استان، زلزله مسجدسلیمان و آب‌گرفتگی آذر ماه در محل سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، بیان کرد: مقرر بود که تا پایان سال واحدها تمام شوند ولی تاکنون فقط ۷۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام باید برای موضوع زلزله مسجدسلیمان دو هزار بسته توزیع می‌شد و همچنین برای سیل هم ۱۰ هزار بسته متعهد شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این جلسه روند توزیع بسته‌های کمکی ستاد اجرایی را بررسی کردیم.

شریعتی بیان کرد: هرچند ۹ هزار بسته کالای خانگی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام توزیع شده ولی مردم نیازمند در خصوص دریافت این بسته‌ها دلخور و نگران از این موضوع هستند که ما مدیران کاری انجام ندادیم؛ بنابراین باید زودتر بسته‌های مورد نظر توزیع شوند.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه پل ناجیان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که ضمن نظارت باید هرچه سریع‌تر اجرا شود.

استاندار خوزستان در خصوص حوزه آسیب‌دیده از آب‌گرفتگی آذرماه افزود: به یک هزار و ۱۰۰ نفر نیاز به بسته کالای خانگی نیاز داریم و این هم نشان می‌دهد که فرمانداری اهواز تعطیله و آمار بدون ریز مشخصات بی‌فایده است.

وی تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم چون خانه‌های آنها آسیب‌پذیر است و استحکام خود را از دست داده‌اند با توجه به توزیع سیمان و میلگرد و همچنین با واریز مبالغ بلاعوض در کار تعمیرات و نوسازی منازل خود را آغاز کنند تا در شرایط ایمن‌تری زندگی کنند.

شریعتی عنوان کرد: در راستای بهبود زیرساخت‌ها اعتباراتی داده شده ولی در زمینهٔ «راه‌های روستایی» آبفای روستایی و اقدامات آب و برق باید کارها زودتر انجام شود.

وی در پایان گفت: پولی که اختصاص داده شده از سمت نفت برای تعمیر مدارس خوب انجام شده ولی در خانه‌های بهداشت نسبت به مدارس هزینه نشده که باید تذکر داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان در این جلسه اعلام آمار فرمانداری آبادان (آسیب دیده از آب‌گرفتگی آذر ماه) برای دریافت بسته‌های کالای خانگی را غیر کارشناسی و غیرقابل‌قبول اعلام کرد.

کد خبر 4838668

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان سیل خوزستان واحد مسکونی بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین ایلام شهرکرد انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین