Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به فراهم‌سازی بستر لازم جهت دریافت پیامکی رمز دوم پویا (یکبار مصرف) از طریق سامانه هدایت رمز یکبار مصرف "هریم" توسط بانک مرکزی، بانک توسعه تعاون نیز از ۱۸ دی‌ماه سال جاری به این سیستم متصل می‌باشد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون باهدف تسهیل استفاده از رمزهای دوم پویا، از تاریخ ۱۸ دی ۱۳۹۸ این امکان فراهم می‌شود تا مشتریان این بانک درزمان انجام پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی، درخواست خود را برای دریافت پیامکی رمز پویا به بانک توسعه تعاون ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح با اضافه شدن دکمه "درخواست رمز پویا" به درگاه‌های پرداخت اینترنتی و برنامه‌های پرداخت، این امکان فراهم می‌شود که مشتریان، رمز دوم پویای خود را از طریق پیامک دریافت کنند.
با توجه به اینکه دریافت رمز پویا از طریق پیامک منوط به ارائه تائیدیه شماره تلفن همراه به بانک می‌باشد، لازم است هموطنان گرامی با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک توسعه تعاون، اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد

امیر سیاح رئیس محیط کسب وکار وزارت اقتصاد و دارایی در برنامه فرامتن با بیان اینکه  طبق قانون از پایان اردیبهشت ماه تمامی مجوزهای کاغذی باطل می‌شود گفت: طبق قانون اگر دستگاهی به درگاه ملی مجوزها متصل نشده باشد و شناسه کد یکتا را دریافت نکند هیچ خدمتی از سوی بانک‌ها به فرد ارائه نمی شود و تمامی امکانات آب ، برق وگاز قطع می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح بسیاری از کسبه‌هایی که پیش از این زیرآبی می‌رفتند و یا تخلف می‌کردند دیگر امکان فعالیت ندارند و با درگاه ملی مجوزها به راحتی می توانند مجوز دریافت کرده وشناسه کد یکتا بگیرند.
سیاح اظهار کرد:  ۴هزارو  ۲۰۰ نوع شغل در درگاه ملی مجوزها ثبت شده است و هنوز سه نوع مجوز از جمله وکالت، فدارسیون ورزشی و سازمان روانشناسی هنوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده‌اند که به زودی این بخش‌ها هم متصل خواهند شد.

رئیس محیط بهبود کسب وکار وزارت اقتصاد و دارایی گفت: به هیچ عنوان اجازه فعالیت به دستگاه‌هایی که به این سامانه متصل نشده‌اند نخواهیم داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • اقدامات سیستمی و سامانه ای موجب تسریع در پیشبرد برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون است
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • فرصت یک ماهه برای الکترونیکی شدن تمام مجوز‌های کاغذی
  • مجوز تیم‌داری بانک‌ها صادر شد؛ خرید پرسپولیس استارت می‌خورد
  • بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برنامه عملیاتی دارد
  • هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد