Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مجله‌های مد، جایزه گرمی مهم‌ترین رویداد در صنعت موسیقی است و اهمیت بسیار بالای آن باعث می‌شود هرکسی که در آنجا حضور پیدا می‌کند از مجریان تا نامزدهای جوایز و اجراکنندگان همگی با بهترین انتخاب‌های خود در زمینه استایل تلاش کنند در مرکز توجه قرار بگیرند و لنز دوربین‌ها را به سوی خود بچرخانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شرکت‌کنندگان و مهمانان در مراسم گرمی‌آواردز اصولا لباس‌های جسورانه‌ای بر تن دارند که غالبا خارج از چهارچوب لباس‌های رسمی است. یکی از علت‌های آن حضور تعداد زیادی از هنرمندان جوان بااستعداد در زمینه موسیقی است که همین نبوغ را در استایلشان نیز می‌توان دید. 
در مراسم امسال بیلی آیلیش ستاره پاپ آمریکایی، برنده ۵ جایزه از جمله در بخش‌های بهترین هنرمند جدید و ترانه سال شد. او اکنون جوان‌ترین فردی است که در تاریخ جوایز گرمی، این جایزه را برده است. پیش از این تیلور سوئیفت این جایگاه را به خود اختصاص داده بود.
برخی از بهترین لباس‌های سلبریتی‌ها را در این مراسم در زیر ببینید.

لباس‌هایی که در مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۲۰ خوش درخشیدند

بیلی آیلیش لباسی با استایل Pajama سر تا پا از برند گوچی پوشیده بود؛ لباس کوتاهی با آستین‌های بزرگ و اورسایز، یک بلوز یقه‌اسکی سبز و شلوار اورسایز با نقاب تورمانندی روی صورت استایل انتخابی او برای این مراسم بود. یکی از ترندهای مراسم امسال لباس‌های شاینی و ریش‌ریش و کمربندهای پهن بود که لانا دل‌ ری خواننده زیبا و محبوب چنین استایلی داشت. او مانند همیشه با لباس‌هایی که یادآور هالیوود قدیم است در مراسم دیشب ظاهر شد. جالب است بدانید او در مصاحبه‌ای که بر روی فرش قرمز انجام داد اعلام کرد که لباس ریش‌ریش وینتج خود را از یک پاساژ خریده است. Steve Lacy موزیسین جوان در لباسی از برند Commes Des Garcons و کفش‌های chunky از برند Rick Owens از استایل‌های پرسروصدای مراسم گرمی 2020 بود. Tanya Tucker Usher Lucky Daye Rosalia خواننده اسپانیایی در لباسی از برند Alexander Wang Maggie Rogers در لباسی از برند شانل James Blake در لباسی از برند yohji yamamoto John Legend در لباسی از برند الکساندر مک کوئین Joyce DiDonato Finneas O'Connell در لباسی از برند گوچی Esperanza Spalding Cordae Chris Brown Brittany Howard Bonnie Raitt Charlie Wilson Anderson .Paak در لباسی از برند گوچی Brandi Carlile کد خبر 480881 برچسب‌ها برند موسیقی‌‌ جهانی مد لباس و پوشاک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برند موسیقی جهانی مد لباس و پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • لباسی تازه برای کادیلاک اسکالید-وی (عکس)
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • پوشش متفاوت مریم نواز در مراسم استقبال از رئیسی در لاهور + تصاویر