Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاری فرار کرده، کشف حجاب کرده و برعلیه نظام موضع می‌گیرد چرا جلوی فرار این ورزشکاران را نمی‌گیرید.

به گزارش ایمنا، 

کد خبر 407980.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فلاورجان مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید
  • بعد از ۴۰ سالگی انجام این کار‌ها به ضرر شماست