Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@16:54:27 GMT

تغییرات مدیریتی در مازندران تابع جغرافیا نیست

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۸۰۰

تغییرات مدیریتی در مازندران تابع جغرافیا نیست

حسین حسن نژاد روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید اموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: در روزهای اخیر گمانه زنی های متعدد و متناقض درباره تغییر مدیران دستگاه های اجرایی در فضای مجازی،اجتماعی و رسانه ای انجام شده است که دور از واقعیت می باشد.

وی به انتصاب مدیرکل جدید اموزش و پرورش مازندران از غرب استان اشاره کرد و گفت: استاندار و مدیریت کلان استان مازندران در قبول انتخاب مدیران اصلا ملاحظه جغرافیایی نداشته و نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: نگاه مدیریت کلان استان بر پایه توسعه مازندران بابهره گیری از نخبگان با تجربه و عملیاتی است و در این زمینه مازندران یکپارچه است.

حسن نژاد گفت: از فضای اجتماعی استان خواستاریم که نگاه جغرافیایی را شسته و تعصبات منطقه ای در جهت توسعه یکپارچه مازندران کنار گذاشته شود.

وی همچنین به نقش آموزش و پرورش در توسعه و استفاده از ظرفیت های استانی اشاره کرد و گفت: هنوز این نهاد نتوانسته است اهمیت خودرا به دیگر نهادهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بشناساند.

آموزش و پرورش باید از جناح بندی سیاسی حفظ شود

مدیرکل سابق اموزش و پرورش مازندران نیز در در این مراسم اظهار داشت: اموزش و پرورش استان باید از جناح بندی سیاسی و شخصی حفظ شود.

عسگری نیکزاد ادامه داد: در سال های اخیر فشارهای سیاسی متعددی به آموزش و پرورش وارد شده است که هیچگاه اجازه ندادیم این فشارها وارد مدرسه شود.

وی افزود: هرمدیری در حوزه اموزش و پرورش باید در نخستین قدم این نهاد را از مشکلات و اسیب های اجتماعی حفظ کند.

در مراسم امروز از عسگری نیکزاد تجلیل شد و علیرضا سعدی‌پور به عنوان مدیرکل جدید اموزش و پرورش مازندران معارفه شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش اجتماعی و فرهنگی استان مازندران استفاده از ظرفیت معارفه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرق بدن‌تان بوی بدی می‌دهد؟ دچار کمبود این دو ویتامین هستید

آفتاب‌‌نیوز :

تغییر در بوی بدن ممکن است به دلیل بلوغ، تعریق بیش از حد بدن یا عدم رعایت بهداشت باشد. تغییرات ناگهانی ممکن است توسط محیط، دارو‌ها و همچنین غذا ایجاد شود. همچنین می‌تواند نشان دهنده مشکلی در سلامتی باشد. یکی از دلایل بوی بد عرق نیز می‌تواند کمبود ویتامین C و ویتامین B ۲ باشد که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

دهر کس بوی بدن منحصر به فردی دارد. تغییرات ناگهانی و مداوم در بوی طبیعی بدن، گاهی اوقات می‌تواند نشان از یک بیماری زمینه‌ای باشد.

علل تغییر ناگهانی بوی بدن

محیط، غذا‌هایی که می‌خورید، دارو‌هایی که استفاده می‌کنید، تغییرات سبک زندگی و تغییرات در سطوح هورمون‌ها ممکن است همه در تغییر ناگهانی بوی بدن نقش داشته باشند. تغییر در بوی بدن می‌تواند بخش طبیعی از رشد مانند دوران بلوغ باشد. در دوران بلوغ، غدد عرق و هورمون‌ها فعال‌تر می‌شوند که می‌تواند باعث بوی بد عرق شود.

کمبود ویتامین

کمبود ویتامین و مواد معدنی یا سوء جذب آن‌ها گاهی اوقات می‌تواند باعث بوی بد عرق یا مدفوع شود.

ویتامین C: اسکوربوت، بیماری ناشی از کمبود شدید ویتامین C است. اگرچه این بیماری در کشور‌های توسعه یافته غیرمعمول است، افراد مسن، افراد کم درآمد و… ممکن است در معرض خطر بیشتری باشند. عرق با بوی بد یکی از علائم اسکوربوت است. شما می‌توانید با خوردن میوه و سبزیجات بیشتر مانند مرکبات، گوجه فرنگی و استفناج، ویتامین C بهره ببرید. مصرف ویتامین C همچنین می‌تواند جذب آهن را بهبود بخشد و خطر ابتلا به کم خونی را کاهش دهد.

ویتامین B ۲: در مبتلایان به بیماری تری متیل آمینوری، ترکیب تری متیل آمین در بدن انباشته می‌شود و از طریق عرق، ادرار، مایعات تولید مثلی و تنفس آزاد می‌شود. به گفته موسسه ملی تحقیقات ژنوم انسانی، نتیجه این ترشحات یک بوی قوی ماهی است. اگر تری متیل آمینوری دارید، مصرف مکمل‌های حاوی ویتامین B ۲ توصیه می‌شود. کمبود ویتامین B ۲ ممکن است باعث این اختلال نشده باشد، اما ریبوفلاوین (ویتامین B ۲) اضافی در رژیم غذایی همراه با کاهش غذا‌های حاوی تری متیل آمین مانند سبزیجات چلیپایی و غذا‌های دریایی می‌تواند به شما کمک کند. شما می‌توانید ریبوفلاوین را از گوشت گاو، شیر، تخم مرغ و آجیل دریافت کنید.

رژیم غذایی

غذا‌هایی که می‌خورید گاهی اوقات می‌توانند باعث تغییر ناگهانی و موقت در بوی بدن شوند. بعضی غذا‌ها همچنین می‌توانند باعث تولید گاز بیشتر و نفخ شوند. برخی از غذا‌هایی که ممکن است باعث ایجاد نفخ و گاز شوند، عبارت‌اند از:

کلم بروکلی

گل کلم

کلم

مارچوبه

رژیم غذایی می‌تواند بر بوی بدن تاثیر بگذارد. برخی تحقیقات نشان داده است که مردانی که رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه و سبزیجات داشتند، بوی بدن بهتری داشته‌اند. تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که مصرف زیاد گوشت در مقایسه با رژیم غذایی گیاهی ممکن است تاثیر منفی بر بوی بدن داشته باشد.

علائم تغییر ناگهانی بوی بدن

تغییر ناگهانی بوی بدن معمولا در ناحیه خاصی از بدن رخ می‌دهد. مناطق معمول شامل موارد زیر است:

اندام تناسلی

زیر بغل

پا‌ها

دهان و گلو

ناف

سایر علائمی که ممکن است مشاهده شوند، به علت تغییر بوی بدن بستگی دارد. اگر تغییر بو به علت عفونت باشد، می‌تواند با علائم زیر همراه شود:

قرمزی

راش پوستی

خارش

ترشح

سخن پایانی

تغییرات ناگهانی در بوی بدن اغلب نشانه مشکل جدی نیست. ساده‌ترین راه برای اینکه بدانید باید نگران باشید یا نه، این است که بدانید آیا این علامت با علائم دیگری همراه است یا خیر. همچنین برای درمان این شرایط دانستن علت آن ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • استامینوفن برای قلب ضرر دارد؟
  • تغییرات اقلیمی چگونه سبب تغییر طول و کیفیت فصل‌ها می‌شود؟
  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است
  • عرق بدن‌تان بوی بدی می‌دهد؟ دچار کمبود این دو ویتامین هستید
  • همه چیز درباره کلیه سنگ ساز
  • هرکجا طبق قرآن عمل شده، ضرر نکرده‌ایم؛ مبنای قرآنی «وعده صادق»
  • تغییرات آب و هوایی باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته مغزی می‌شود
  • یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!