Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@13:10:32 GMT

ستین و برابری با یک رکورد بارسلونای والورده

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۸۴۱

ستین و برابری با یک رکورد بارسلونای والورده

بارسلونا با هدایت کیکه ستین در بازی برابر والنسیا حتی موفق به کسب یک ضربه کرنر هم نشد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از دو هفته پیش با یک مربی جدید قرارداد همکاری بست. کیکه ستین جانشین ارنستو والورده شد تا تحولی در سبک بازی تیم ایجاد کند اما پس از گذشت سه بازی، ارزیابی ها از تیم کیکه ستین مثبت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا برابر گرانادا و ایبیزا به دو برتری خفیف دست یافت و شنبه گذشته در زمین والنسیا با دو گل شکست خورد. در دیداری که بارسلونا نمایشی ضعیفی از خود به خصوص در نیمه اول ارائه داد.

 

 

 

 

یکی از نکات جالب توجه بازی این بود که بارسا در طول 90 دقیقه بازی حتی یک ضربه کرنر هم به دست نیاورد. اتفاقی بی سابقه در 29 بازی گذشته فصل جاری. آخرین بار که بارسا در یک بازی به ضربه کرنر دست پیدا نکرد، به 17 فوریه 2018 یعنی تقریبا دو سال پیش و در بازی برابر ایبار بر می گردد. بارسای والورده در پیروزی 0-2 در زمین ایبار کرنری به دست نیاورد.

 

آبی اناری ها نیمه اول بسیار ضعیفی را برابر والنسیا پشت سر گذاشتند. سرجی روبرتو در طور بازی به ندرت توانست از میانه زمین پیشتر برود و سانتر خطرناک ارسال کند و جوردی آلبا نیز تنها در بیست دقیقه پایانی بود که توانست خودی نشان دهد. عدم دقت در پاس های عمقی و بازی بیشتر عرضی بارسا نیز باعث شد تا کرنری برای این تیم حاصل نشود.

ضمن اینکه بارسلونا تا به اینجای فصل از 132 ضربه کرنر خود تنها دو بار توسط ویدال و گریزمان به گل رسیده است. آماری ناامیدکننده که قطعا در ادامه فصل باید بهبود پیدا کند.

 

 

بارسلونا کیکه ستین ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • کرنر با هوش مصنوعی گل می‌شود