Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اداره کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کانتینری که با آرم یک شرکت صهیونیستی وارد کشور شده است گفت: این یک کانتینر حمل غله است که محتویات ان متعلق به رژیم صهیونیستی نیست اما به دلیل کثرت جابجایی بار غله امکان جابجایی کانتینرها برای شرکت ها به وجود می‌آید که به محض رویت این کانیترها اعلام می شود برند کانتینر باید از بین برود یا اینکه اجازه خروج نمی دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا یک منبع آگاه با ارسال تصویری از گمرک شهید رجایی ایران اعلام کرد کانتینری با تصویر ZIM که متعلق به رژیم صهیونیستی است وارد این بندر شده است.

به محض دریافت این خبر برای پیگیری موضوع با مسئولان  گمرک ایران ارتباط گرفتیم تا مشخص شود آیا این کانتینر متعلق به یک رژیم صهیونیستی یا یک شرکت وابسته به این رژیم است، آیا مقصد این کانتینر ایران بوده یا ایران را به عنوان کریدور و مسیر عبوری انتخاب کرده و مقصد کشور دیگری است، آیا محتویات این کانتینر متعلق به ایران است و کانتینری که متعلق به این رژیم است در اجاره شرکت ثالثی است؟

این گزارش حاکی است سخنگوی گمرک در پاسخ به سوالات خبرنگار آناگفت: کالاهای وارداتی ابتدا در اختیار سازمان تحویل گیرنده قرار می‌گیرد که در صورت ورود از مرزهای دریایی به سازمان بنادر تحویل داده می‌شود و اگر زمینی وارد شود تحویل حمل و نقل جاده‌ای می‌گیرد و سپس به گمرک تحویل داده می‌شود.

وی در ادامه بیان‌کرد: مدیرکل گمرک هرمزگان خبر ورود کانتینری به مبداء یا مقصد رژیم صهیونیستی حتی به شکل عبوری موقت را تکذیب کرده است.

لطیفی افزود: این یک کانتینر حمل غله است که به دلیل کثرت جابجایی بار غله امکان جابجایی کانتینرها برای شرکت ها هم به وجود می‌آید.

وی درباره ورود این کانتینرها به کشور گفت: کانتینرهایی مشابه همین کانتینر، بیش از چهار ماه پیش وارد بندر شده اما شرکت حمل‌ونقل و بار هم متعلق به کشورهای مختلف به غیر از رژیم صهیونیستی بوده است که به محض رویت کانیتنرهای امانی این شرکت حمل و نقل خارجی توسط گمرک، مانع خروج آن شدند و اعلام کردند باید برند شرکت اصلی روی کانتینرها حک شود و برند کانتینر امانی از بین برود.

سخنگوی گمرک ایران خاطر نشان کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هیچ اراده، سند و مدرکی دال بر ورود کالاها از شرکت‍‍‍‌های رژیم غاصب صهیونیستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد و در صورت مشاهده هر گونه اقدامی گمرک و سایر نهادها برخورد خواهند کرد. حتی اسناد بار، مانند مجوز مبدا پروفرما، بارنامه و اسناد حمل و بیمه که مطمئنا هیچکدام از رژیم صهیونیستی نیست.

گزارش خبرنگار آنا اضافه می کند در اردیبهشت ماه سال جاری نیز مشابه همین کانتینرها از مرز خرمشهر به صورت ریلی وارد کشور شده بود که حاشیه‌های بسیاری را به دنبال داشت. همان زمان نیز مسئولان گمرک ورود هرگونه کانتینر از مبداء رژیم صهیونیستی را تکذیب کرده بودند.

انتهای پیام/4141/

منبع: آنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کانتینر غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۲۲ تُن و ۱۰۴ کیلوگرم کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی در مرز بازرگان خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سردار رضا بنی اسدی فر گفت: یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری وارد گمرک مرزی بازرگان می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کالای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی بعنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی گفت: در بررسی‌های اسنادی مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک "HAIFA" محصول و ساخت رژیم جعلی صهیونستی (اسرائیل) است.

سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، افزود: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرد و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضایی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضایی تشکیل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراقب میوه‌های آلوده باشید مرگ خاموش با مصرف بي‌رويه كود شيميايي!

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی