Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد گفت: محدودیت‌های ترافیکی فردا از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع و تا پایان این مراسم ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسنعلی امامی جانشین رئیس پلیس راهور با توجه به مراسم عزاداری روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مشهد گفت: محدودیت های ترافیک  خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی از ساعت  ۷:۳۰ صبح فردا برقرار است و در صورت پارک وسیله نقلیه در معابر اصلی اطراف حرم مطهر رضوی خودرو به پارکینگ منتقل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با توجه به اینکه این مراسم از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی،  ادامه داد: توقف کلیه خودروها از میدان شهدا به سمت حرم ممنوع است.

جانشین رئیس پلیس راهور مشهد گفت: مسیرهای رو گذر خیابان های امام خمینی به سمت شمال میدان شهدا، روگذر تقاطع عبادی به میدان شهدا، میدان توحید به سمت شهدا، تقاطع گنبدسبز به سمت اندرزگو، میدان آخوندخراسانی به سمت اندزگو محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

امامی افزود: همچنین در مسیرهای زیرگذر حرم مطهر رضوی به میدان شهدا مسیر شرق به غرب، تقاطع آیت الله بهجت به میدان شهدا مسیر شمال به جنوب، محدودیت ترافیکی است و توقف در طول این  مسیرها ممنوع می باشد و این محدودیت ها تا پایان مراسم ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهادت حضرت زهرا مشهد محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شکستگی لوله در خیابان میر اصفهان اظهار کرد: اخیراً تعداد حوادث شکستگی لوله آب و فاضلاب در این خیابان رو به افزایش است و طی یک هفته سه مورد حادثه در این خیابان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه امروز در مقطع پایین پل و به علت نشت آب و فرونشست زمین اتفاق افتاده است، تصریح کرد: تیم فنی و حوادث شرکت آب و فاضلاب به محل اعزام و ضمن انجام حفاری و پایش خطوط لوله از لحاظ نشت یابی نسبت به ایمن سازی و پر سازی محل اقدام نمودند و توسط پلیس راهور اقدامات ترافیکی انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عملیات نشت یابی خطوط لوله آب شرب در محور خیابان فردا هم انجام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به تعدد وقوع حوادث شکستگی شبکه آب درامتداد خط لوله مقرر شد پس از نشت یابی عملیات تعویض خطوط لوله فرسوده آب و فاضلاب انجام شود.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط فرونشست زمین حوادث شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب طی چند سال اخیر افزایش یافته است، افزود: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه گزارش شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: از جمله حوادث سال گذشته می‌توان به نشست خیابان و شکستگی شبکه فاضلاب در محور اتوبان شهید آقابابایی و نیز خیابان شهیدان کاظمی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ کیلومتر کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب شهر اصفهان فرسوده و ۳۰ کیلومتر از شبکه‌ها در شرایط بحرانی از لحاظ فرسودگی قرار دارد، افزود: ضروری است که وزارت نیرو برای مدیریت و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی فوری داشته باشد.

کد خبر 6085285

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»