Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام چراغی پور با تاکید بر حضور دشمن شکن و گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: ۲۱ کارگروه در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان به منظور برپایی آئین های گرامیداشت دهه فجر فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(۸ بهمن) در نشست کارگروه کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: شعار محوری دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری« انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت سردار حاج« قاسم سلیمانی» با ایام دهه فجر، گفت: جشن های دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده روزهای ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار  می شوند.

 

وی افزود: با توجه به تقارن چهلمین روز شهادت مظلومانه سردار حاج «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت، شایسته است که جشن های دهه فجر در هفته اول برگزار و از ۱۸ بهمن ماه نیز عمده برنامه های دهه فجر با محوریت برنامه های شاد نباشند.

 

چراغی پور همچنین از برگزاری ویژه برنامه آیین سنتی«چَمَر» ویژه چهلمین روز شهدای مقاومت و سردار دل ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ۲۰ بهمن ماه و در شهرستان ملکشاهی برگزار خواهد شد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ابراز کرد: این نهاد درصدد است تا محور برنامه های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بوده و آیین های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام چراغی پور گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مصادف است و به‌طورقطع برنامه‌ریزی‌های کمیته‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد حضور دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن باشیم.

 

وی با اشاره به فعالیت ۲۱ کارگروه در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان، از عموم مردم ولایی و شهید پرور استان برای شرکت در آیین های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما مسجد فهما روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • آیین گرامیداشت روز جهانی سعدی در شیراز برگزار شد
  • برگزاری پویش وعده صادق با نام اسراییل پر در بخش رضویه شهرستان مشهد
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است