Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مسعود ریگی هافبک تیم فوتبال استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار این تیم مقابل نفت‌ مسجد سلیمان در روز شنبه ۱۲ بهمن  دربی پایتخت را از دست خواهد داد. ریگی تنها ۳ کارته تیم استقلال است و علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، دشتی، چشمی و رضاوند بازیکنان ۲ کارته استقلال هستند.

محمد دانشگر از دیدار با نفت مسجد سلیمان محروم است ولی در دیدار با پرسپولیس می‌تواند تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده وسیامک نعمتی بازیکنان ۳ کارته  قرمزپوشان هستند. پرسپولیس این هفته در آبادان باید به مصاف صنعت نفت خواهد رفت که بدون شک بازی پرحاشیه ای خواهد بود. این بازی روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.

پاسخ‌ کنایه‌آمیز انصاریفرد به ادعاهای زنوزی کد خبر 481128 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این محرومیت به دلیل دریافت کارت زردی آماتورگونه برای آریا یوسفی ایجاد شد؛ جایی که در نیمه اول دیدار گذشته طلایی‌پوشان برابر نساجی در حالی که روی نیمکت نشسته بود به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرد و با کارت زرد او جریمه شد.

حضور آریا که در مصاف با استقلال دچار مصدومیت شد و دو ماه از دسترس مورایس خارج شد، خبر خوبی برای هواداران سپاهان بود که این بازیکن دربی اصفهان را به دلیل محرومیت از دست داده است.

البته سپاهان در دربی جز آریا که غایب خواهد بود، شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد و وضعیت مصدومان پرشمار این تیم بهبود پیدا کرده است. در واقع محمد دانشگر دیگر غایب سپاهان است که فصل را از دست داده و درباره حضور پیام نیازمند هم اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس