Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد فرعی دهه مبارک فجر به ریاست فاطمه فکوریان بخشدار و باحضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری، رئیس شورای بخش مرکزی ری، نماینده بنیادشهید و امور ایثارگران، معاون اداره ورزش و جوانان، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ری در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بخشدار مرکزی ری در ابتدای جلسه با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن با اربعین عروج سردارشهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: در آستانه برپایی بزرگداشت 41 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هستیم و شرایط کنونی ایجاب می کند تا نقشه راه در این مسیر بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب یاشد.

وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته شناسنامه عملکرد ، خدمات و تلاش های انجام شده در بخش مرکزی ری در دهه فجر به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی در پایان با بیان اینکه مبنای همه ما به عنوان خدمتگزار با نظر به الطاف الهی رضایت آحاد مردم روستاها می باشد تصریح کرد: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با کمک دستگاه های اجرایی، دهیاران و شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی ری برنامه های مختلف فرهنگی، عمرانی و ورزشی با برگزاری مراسم و همایشات و جشنواره ها در ایام الله دهه مبارکه فجر در نظر گرفته ایم که اهم آنها عبارت است از:

1- دیدار با 41 خانواده معظم شهداء و جانبازان در قالب طرح سپاس

2- افتتاح ساختمان تازه احداث شده دهیاری های روستاهای صالح آبادشرقی و اسلام آبادنظامی

3- کلنگ زنی مجموعه چندمنظوره ورزشی در روستای اسلام آبادنظامی

4- افتتاح بوستان کتاب و کتابخانه در روستای اسلام آباد سیمان تهران

5- فضا سازی و تبلیغات محیطی در سطح روستاهای بخش مرکزی ری با عنایت به مناسبت های دهه مبارک فجر و اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان

6- برگزاری مسابقه هماهنگ خلاصه نویسی متون انقلاب اسلامی با عنوان ((مسابقه خلاصه نویسی کتب انقلاب نور)) در سطح روستاهای بخش مرکزی ری

7- برگزاری مسابقه های مختلف ورزشی در رشته های والیبال ویژه بانوان، کشتی و فوتسال و در سطح بخش مرکزی ری

8- پخش فیلم بصورت سیار تحت عنوان (سینما فجر) برای اهالی روستاها به ویژه خانواده ها

9- برپایی کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و سلامت برای اهالی روستاهای بخش مرکزی ری

10- برگزاری همایش کوهپیمایی همگانی در روستای هفت دستگاه و نسوز

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخشدار مرکزی گام دوم انقلاب فکوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی