Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:54:34 GMT

قهرمان سابق آسیا در پلی آف حذف شد!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۷۳۲۹

کاشیما آنتلرز ژاپن با شکست برابر ملبورن ویکتوری از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازماند.

به گزارش "ورزش سه" تیم کاشیما ژاپن در مرحله نهایی پلی آف برای رسیدن به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خانه مقابل ملبورن ویکتوری استرالیا قرار گرفت و در پایان با شکست برابر این تیم از دور مسابقات کنار رفت و حالا بزرگترین غایب فصل جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمه اول این دیدار تحت تاثیر حساسیت فراوان بود و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. به همین علت موقعیت چندانی بر روی دروازه‌ها خلق نشد تا هر دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 

با شروع نیمه دوم و در دقیقه 54 آندره تابوت بازیکن ملبورن از موقعیت طلایی به دست آمده نهایت استفاده را برد و تیم استرالیایی را از میزبان قدرتمند خود جلو انداخت. در ادامه کاشیما که هیچ دوست نداشت در خانه حذف تلخی را تجربه کند، بازی را در دست گرفت اما درخشش گلر ملبورن و نمایش بی نقص خط دفاع در کنار کمی شانس باعث شد تا دروازه این تیم بسته بماند و آن‌ها برد شیرینی به دست آوردند.

 

کاشیما در سال 2018 با شکست پرسپولیس در فینال مسابقات به عنوان قهرمان آسیا رسید و فصل قبل بعد از شکست در مرحله حذفی حالا لحظات تلخی در پلی آف را تجربه می‌کند.

 

کاشیما ژاپن لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاشیما ژاپن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی اعلام کرد که علاقه‌ای به ترک اینتر ندارد و از عملکرد آنتونیو رودیگر مقابل ارلینگ هالند در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد. باستونی مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده و در مورد موضوعات مختلفی از جمله اهداف اینتر در فصل جاری صحبت کرده است.

اینتر هفته گذشته به لطف گل دیرهنگام داویده فراتسی، مقابل اودینزه با نتیجه 2-1 برنده شد. باستونی مصدوم بود و به همین دلیل بازی را از خانه تماشا کرد.

او درمورد بازی مقابل اودینزه گفت:"می‌دانستیم که نتیجه این بازی چقدر مهم است. می‌خواستیم فاصله را با تیم رده دوم را حفظ کنیم. زیاد خوشحال کردم، طوریکه دخترم خواب بود از فریادهای من بیدار شد!"

تفاوت بین اینتر فعلی با اینتر آنتونیو کونته در 2021؟

همه انتظار داشتند که ما با کونته قهرمان شویم، اما این بار نه، اینطور نبود. من به یاد نمی آورم یک کارشناس بگوید اینتر شانسی برای قهرمانی داشته باشد. بردن دربی بدون توجه به همه چیز خوب است. این واقعیت که برنده آن بازی می‌تواند سرنوشت قهرمان را تعیین کند، تصادفی است، می‌خواهیم بازی را برای خودمان، برای هواداران و همه چیز قهرمان شویم.

هدف اینتر رسیدن به 100 امتیاز است؟

مطمئنا، اما اولویت ما گرفتن ستاره دوم است. رسیدن به 100 امتیاز یک هدف حتمی نیست و نگرفتن آن هم به معنی شکست نخواهد بود.

راز موفقیت اینتر در فصل جاری؟

همه چیز با هماهنگ بودن تمام بازیکنان شروع می‌شود. اگر من حمله کنم، لائوتارو مارتینز یا هنریک مخیتاریان به دفاع می‌روند. همه دفاع می کنند و همه حمله می‌کنند. نکته‌ای وجود دارد که همه باید به آن احترام بگذارند. مربی تحرک تمام بازیکنان در زمین را می‌خواهد و شما می‌توانید آن را در زمین ببینید.

آیا برای چند سال آینده خودت را در اینتر تصور می‌کنی؟

در حال حاضر بله. می‌دانید چرا؟ هر بار که در سن سیرو بازی می‌کنیم، اتوبوس تیم با پیرمردی که پرچم اینتر را به اهتزاز در می‌آورد، از جلوی ساختمان هتل عبور می‌کند. او همیشه آنجاست، هر بار او را می‌بینم. این‌ها چیزهایی هستند که در در ذهنم باقی می‌مانند. من برای چنین چیزهایی، برای احساساتی شبیه به این بازی می‌کنم.

میل به پیشرفت؟

من همیشه روی فاز دفاعی تمرکز می‌کنم و فکر می کنم امسال پیشرفت کرده‌ام. دیدم که آنتونیو رودیگر چگونه ارلینگ هالند را در لیگ قهرمانان اروپا مهار کرد و می‌خواهم از او تقلید کنم.

رویای باستونی چیست؟

قهرمانی لیگ قهرمانان و همینطور جام باشگاه‌های جهان که به نظرم یک رقابت جذاب است.

دیگر خبرها

  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در ۲ پُست کمبود دارد
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • اعتراف مدافع اینتر: از ستاره رئال تقلید می‌کنم