Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@13:35:24 GMT

پلیس: مراقب نرم افزارهای جعلی رمز دوم پویا باشید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۷۳۵۴

پلیس: مراقب نرم افزارهای جعلی رمز دوم پویا باشید

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- پلیس به مردم در رابطه با دانلود نرم افزار‌های جعللی رمز پویا هشدار داد. تاریخ انتشار: 15:49 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۳۵۳

به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، معاون اجتماعی پلیس فتا گفت:شهروندان مراقب نرم افزارهای جعلی رمز دوم پویا باشند.

سرهنگ پاشایی افزود: کاربران، اپلیکیشن رمزساز و کلیه مراحل فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف را از سایت رسمی بانک ها و یا فروشگاه اپلیکیشن مجاز کشور دانلود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر ببینید: رمز ایستا کدام بانک‌ها از فردا (۸ بهمن) غیرفعال می‌شود؟ دلایلی مهم برای فعال کردن رمز پویا

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بانک مرکزی اپلیکیشن رمز پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 

 رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری کلاهبردار رسیدساز جعلی که به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رسید جعلی صادر کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ شاهین حسنوند در خصوص این خبر اظهار کرد: به دلیل دریافت یک پرونده با موضوع رسید جعلی و فروش طلا به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط پلیس فتا، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران ما قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: شاکی با ثبت آگهی فروش طلا در فضای مجازی، با شخصی که هویتی نا معلوم داشت ارتباط گرفته و بعد از معامله به صورت حضوری، طلای خود را تحویل خریدار داده است که فرد کلاهبردار با نشان دادن یک رسید جعلی از محل متواری شده است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم به همراه همسرش شناسایی شده و با هماهنگی دستگاه قضائی در یکی از شهرستان‌های غرب استان تهران دستگیر و به محل پلیس فتا منتقل شده است. همچنین متهم بعد از دستگیری، با مشاهده مستندات پرونده به جرم خود اعتراف کرده و جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در بخش گزارش های مردمی اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران