Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایتی کتولی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در علی آبادکتول خبر داد و گفت: ۹۱ پروژه با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال افتتاح و ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسن هدایتی کتولی» امروز (سه شنبه 8 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل تقارن با ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار سلیمانی و انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرماندار علی آبادکتول بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا می زنند.

 

 

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در شهرستان علی آبادکتول خبر داد و گفت: ۹۱ پروژه با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال افتتاح و ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود و ۳۳ هزار و ۷۳۷ خانوار از این پروژه ها بهره مند می شوند و زمینه اشتغال ۱۴۱ نفر را فراهم می کند.

 

 

هدایتی کتولی اضافه کرد: افتتاح شبکه گازرسانی در سه روستای علی آبادکتول، تأمین آب شرب آب و فاضلاب روستایی، طرح های هادی روستا و طرح های اشتغالزایی و اقتصادی جهاد کشاورزی از جمله طرح ها و پروژه های شاخص دهه فجر در علی آبادکتول است.

 

 

فرماندار علی آبادکتول با بیان اینکه ۶۵۰ فعالیت فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان برگزار می شود، بیان کرد: برگزاری گفتمان های دینی، همایش های مختلف در حوزه حجاب، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ... از جمله این برنامه ها است.

 

 

وی با اشاره به آخرین وضعیت طرح تله کابین علی آبادکتول تصریح کرد: در خصوص ایجاد تله کابین علی آبادکتول منتظر نظر شورای عالی شهرسازی هستیم تا این پروژه نهایی شود.

 

 

هدایتی کتولی با اشاره به اینکه سیل و رانش به بخش های مختلف علی آبادکتول بیش از ۷۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد، ابراز کرد: در ابتدای سال با وقوع سیل، رانش و ریزش در علی آبادکتول خساراتی به بخش های مختلف وارد شده که بخشی از آن پشتیبانی و پیگیری شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما رویداد ملی فهما برنامه های دهه فجر ایام دهه فجر خسارات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مالک رحمتی در سفر خود به شهرستان مرند ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض نیمه تمام مانده است.

وی افزدد: در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۲۰ میلیارد اعتبار جهت ادامه این پروژه تصویب شده که تلاش خواهیم کرد، تخصیص یابد.

وی در ادامه از طرح توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند بازدید و تاکید کرد: تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان مرند، جوابگوی این شهرستان نیست و مقرر شد تا پایان مرداد ماه، فاز یک و تا پایان آبان ماه فاز دوم طرح توسعه بیمارستان اتمام یابد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند نیز بازدید و از نحوه عملکرد پیمانکاران این طرح انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پروژه‌های مسکن ملی از لحاظ زمانی عقب هستند و مقرر شد پیمانکار تا اواخر اردیبهشت، تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهد و عملیات ساخت بقیه بلوک‌ها را نیز تسریع کند.

وی در ادامه از چندین پروژه عمرانی شهرداری مرند نیز بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • رونمایی از چندین پروژه شهری در سنندج
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • رانش زمین در سردشت خسارت برجای گذاشت
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • رانش زمین درسردشت 3 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت