Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@14:40:19 GMT

برگزاری دومین نشست کمیته قرآنی مازندران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۷۴۹۴

برگزاری دومین نشست کمیته قرآنی مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دومین نشست کمیته قرآنی استان مازندران با حضور رؤسا و مدیران دستگاه‌های عضو صبح امروز، ۸ بهمن‌ماه بدون تأخیر در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، دومین نشست کمیته قرآنی استان مازندران با حضور روئسا و مدیران دستگاه‌های عضو صبح امروز، سه‌شنبه، هشتم بهمن‌ماه بدون تاخیر در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشست دو مصوبه داشت که اولین مصوبه، فعال‌شدن جلسات شورای هماهنگی و توسعه قرآن و پیگیری این مصوبات این شورا به عنوان مهمترین شورای فرهنگی استان و دومی ارسال برنامه‌های دهه فجر کمیته قرآن به شورای هماهنگی و توسعه قرآن بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کمیته قران دهه فجر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی، قاسم رضیعی، امام جمعه شهرستان پلدختر و جمعی از مسئولان و عاشقان قرآن کریم در فضای مملو از معنویت، شور و شوق در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سراب حمام پلدختر برگزار شد.
امام جمعه پلدختر هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: برپایی محافل قرآنی در ناکامی دشمنان برای آسیب زدن به اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان بسیار اثر گذار است.
 حجت الاسلام موسوی در ادامه بر حضور پر شور جوانان برای انس بیشتر با قرآن و بهره گرفتن از فیوضات معنوی آن در زندگی تأکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی
  • برگزاری نشست شورای اداری کانون‌های خدمت رضوی استان یزد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر