Web Analytics Made Easy - Statcounter

سکوی پرداخت بدون کارت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی که در ماه های گذشته توسط مدیرعامل بانک ملت در شهر مقدس مشهد رونمایی شده بود، وارد بازار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سکوی پرداخت بدون کارت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی که در ماه های گذشته توسط مدیرعامل بانک ملت در شهر مقدس مشهد رونمایی شده بود، وارد بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محصول که در ماه های گذشته توسط مدیرعامل محترم بانک ملت، جناب آقای دکتر بیگدلی، در شهر مقدس مشهد رونمایی گردیده بود، وارد بازار شد.

گفتنی است در فاز اول، تعداد ۵۰۰ هزار پذیرنده تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

لازم به ذکر است این خدمت روشی نوآورانه و جدید است که مشتریان می توانند تنها با اسکن کردن یک QR کد و بدون نیاز به استفاده از هرگونه اپلیکیشن خاص، نسبت به پرداخت  با سه روش متنوع و بدون نیاز به کارت بانکی اقدام نمایند.

از مزایای این طرح، می توان به تأمین امنیت و سرعت در پرداخت و حفظ محیط زیست اشاره کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما فهما رویداد ملی فهما طرح ملی فهما بانک بانکداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از زمان آغاز ساعات کار ادارات

 

به گزارش تابناک، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: ساعات کارت ادارات در فاصله ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ١٣ خواهد بود.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس مصوبه هیات وزیران ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند که با نصب کنتورهای هوشمند مصرف برق ادارات کنترل پذیر می شود.

از آنجا که تعیین و تنظیم ساعات کار ادارات در اختیار هیات وزیران است، با اخذ موافقت دولت، ساعات کارت ادارات در فاصله ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ١٣ خواهد بود.

 

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • کتاب مهندسی «مرجع جامع کنترل»، در سیستم حمل و نقل چاپ و راهی بازار نشر شد
  • جزئیات جدید از زمان آغاز ساعات کار ادارات
  • کاهش ذخایر سد‌های تهران
  • بانکداری الکترونیک را چگونه امن نگه داریم؟
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد
  • امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت فراهم شد/ پنج بانک به شبکه پیوستند
  • کارت بانکی حذف می‌شود؟
  • خبر مهم بانک مرکزی/ کارت‌های بانکی حذف می‌شود + جزییات
  • جزئیات روش جدید پرداخت پول با موبایل بدون کارت بانکی | کارت‌های بانکی حذف می شوند؟
  • امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت