Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی درحالیکه به نظر می رسید راجر فدرر در مصاف با تانس ساندگرن از امریکا کار آسانی را درپیش داشته باشد اما این پیش بینی غلط از آب در آمد و  راجرفدرر۳۸ سال از سوئیس  به سختی توانست از سد حریف خود بگذرد. سایت رسمی مسابقات اوپن استرالیا  در تیتر خبر خود در مورد این بازی از فراربزرگ فدرر استفاده کرده است که نشان از اقبال بلند تنیسور سوئیسی در این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدرردر این بازی نفسگیر که ۳ ساعت و نیم طول کشید  در ست چهارم بارها تامرز شکست پیشرفت اما تجربه بالای او در برابر ساندگرن مانع از آن شد تا شگفتی بزرگ مسابقات رقم بخورد. تنیسور سوئیسی ست اول را در نیم ساعت  بانتیجه ۶-۳ به سود خود به پایان برد اما تانس ۲۸ ساله درادامه بازی در دوست متوالی با نتایج مشابه ۶-۲ و۶-۲ برتری خود را برحریف دیکته کرد. در ست چهارم ساندگراس ۷ باربه مچ پوینت رسید اما فدرر جانانه جنگید و درنهایت در تای برک ۱۰ بر۸ به برتری رسید تا این ست را ۷-۶ به سود خود به پایان برساند. فدرر در ست پنجم به راحتی توانست ۶-۳ به پیروزی برسد تا به نیمه نهایی صعود کند.

از آمار جالب توجه این بازی می توان به ۲۷  سرویس ایس ساندگرن اشاره کرد( در تنیس به ضربه سرویس قانونی و درستی گفته می شود که گیرنده سرویس نمی تواند هیچ اثری روی توپ بگذارد و برای زننده سرویس  امتیار در بر دارد )همچنین در حالیکه این عدد برای فدررتنها ۵ سرویس بود. سرعترین سرویس تنیسور امریکایی ۲۱۲ کیلومتر درساعت سرعت داشت درحالیکه سریعترین سرویس فدرر ۱۹۸کیلومتر بود.

در بازی دیگر این مرحله نواک جوکوویچ مردشماره ۲ تنیس جهان از صربستان در مصاف با میلوس رئونیک از کانادا سه بریک به برتری رسید تا حریف فدرر در نیمه نهایی شود.

حالا هم درانتظار نبرد تماشایی نواک و راجر در نیمه نهایی هستند تا شاهد یک بازی جذاب و پر هیجان باشند.

اوپن استرالیا | شمارش معکوس برای نبرد جوکوویچ و فدرر در نیمه نهایی کد خبر 481149 برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر تنیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفته و نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

بازی تا اواسط نیمه اول توسط دو تیم متعادل دنبال می‌شد و یونایتد با توجه برگزاری این بازی در اولدترافورد نسبت به حریفش برتری داشت تا اینکه اشتباه عجیب آندره اونانا همه معادلات را بهم ریخت.

یونایتد که امید داشت با به ثمر رساندن گل اول حداقل با اختلاف یک گل برنده بازی را در نیمه نخست تمام کند، در دقیقه 35 دروازه‌اش باز شد.

آندره اونانا بعد از دریافت پاس به عقب سعی کرد با ارسال توپ به سمت دیوگو دالوت بازی را باز کند اما پاس او به اشتباه در اختیار مهاجم شفیلد قرار گرفت.

جیدون بوگل جلوتر از دالوت موفق شد پاس اشتباه اونانا را دریافت کند. در حالیکه این مدافع پرتغالی سعی داشت مهاجم شفیلد را مهار کند، بوگل با حرکت به سمت دروازه در موقعیت تک به تک با اونانا قرار گرفت و ضربه پای راست او از زاویه تقریبا بسته وارد دروازه شد.

اونانا که در این فصل چندین بار با اشتباهات فردی‌اش موجب شوک به یونایتد و طرفدارانش شده بود نشان داد با نزدیک شدن به پایان فصل همچنان دروازه‌بان مطمئنی نیست و روند سینوسی او می‌تواند در هر بازی برای یونایتد هزینه در پی داشته باشد.

هری مگوایر با گل از روی ارسال کرنر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد به نوعی زهر این اشتباه را گرفته و حداقل بازی را به تساوی بکشاند تا یونایتد بازنده به رختکن نرود.

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی