Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی فر گفت: اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی از ۱۰ بهمن ماه به مدت دو روز در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عبدالله امینی‌فر» امروز سه شنبه (8 اسفند ماه ) در نشست خبری «رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی» که در سالن جلسات بسیج سازندگی خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای تخصصی در سطح کشور در حال برگزاری است؛ افزود: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی از ۱۰ بهمن ماه به مدت دو روز در مشهد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی بیان کرد: در مجموع یک هزار و ۶۰۰ نفر متخصص تولید محتوا از تمام کشور در تیم‌های مختلف در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی شرکت کرده‌اند و از این تعداد ۱۰۰ نفر شامل ۸۰ مرد و ۲۰ زن از خراسان رضوی هستند که برای رقابت به مشهد می آیند.

 

وی با بیان اینکه این رویداد در سه بخش اپلیکیشن، بازی‌های موبایلی، پویا نمایی که شامل انیمیشن و موشن‌گرافی می شود برگزار می شود؛ اظهار داشت: در خراسان رضوی ۱۰ تیم در حوزه اپلیکیشن با ظرفیت ۳۰ نفر، در حوزه پویا نمایی ۱۵ تیم با ظرفیت ۴۸ نفر و در رشته بازی‌های موبایلی ۶ تیم با ظرفیت ۲۲ نفر شرکت کرده‌اند.

 

امینی‌فر در خصوص چگونگی اجرای این رویداد، بیان کرد: رقابت تیم‌های تولید محتوای خراسان رضوی از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن به مدت ۴۸ ساعت به صورت شبانه روزی برگزار می‌شود و تیم‌ها محصول خود را در پایان این ۴۸ ساعت ارائه می‌دهند.

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در خصوص کلید واژه های سه حوزه گفت: در پویانمایی کلید واژه «باید قوی باشیم»، در قسمت بازی‌های تلفن همراه «شهدای مقاومت» و «ملت مقاومت» و در حوزه اپلیکیشن موضوع «رونق تولید» و «اقتصاد مقاومتی» مد نظر قرار داده ایم.

 

وی با بیان اینکه بعد از پایان این رویداد گردهمایی بزرگ فعالان فضای مجازی با حضور بیش از 3 هزار نفر از فعالان مجازی خراسان رضوی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با شعار «باید قوی شویم» برگزار می‌شود؛ افزود: در این گردهمایی محورها و مؤلفه‌های قوی شدن در حوزه سایبر را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم و از اولین نسخه اندروید ایرانی رونمایی می‌شود.

 

امینی‌فر در خصوص تفاوت این رویداد با سایر برنامه‌های مشابه گفت: این برنامه به همراه سایر استان‌ها همزمان برگزار می شود و منتخبان و گروه‌های برتر شناسایی و از آنها تجلیل می شود؛ همچنین از شاخص‌ترین فعال فضای مجازی به انتخاب کاربران و داوران در این گردهمایی تقدیر می شود.

 

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی اولویت این رویداد را بحث شهدای مقاومت عنوان کرد و افزود: در حوزه بازی و نرم‌افزار اگر بالغ بر سه تیم بتوانند به اندازه کافی رتبه بیاورند امکان استفاده از تسهیلات ویژه برای آنها وجود دارد.

 

وی اظهار کرد: باید شرکت کنندگان پیش از ثبت نام یک نسخه از کارهای تولید محتوای خود را ارائه می‌دادند، تا پس از بررسی مجاز به شرکت در این مسابقات شوند.

 

امینی فر در خصوص نحوه حمایت از برگزیدگان نهایی این رویداد اظهار داشت: بازدید مدیران دستگاه‌هایی مانند فرهنگ و ارشاد، بنیاد حفظ آثار و نظایر این سازمان‌ها از دیگر برنامه‌های ما در این زمینه است که به دیده شدن کار این افراد و حمایت‌های بعدی دستگاه‌های مرتبط به برگزیدگان کمک می‌کند.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندگاری نخبگان هدف نمایشگاه تخصصی کار در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  در این رویداد، سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف خود را ارائه خواهند کرد و کارجو با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه بر کسب اطلاعات درباره شرکت‌ها و ارسال رزومه، این امکان را خواهد داشت تا با نمایندگان هر سازمان به طور مستقیم وارد گفتگو شود. از جمله نتایج برگزاری این رویداد برای سازمان‌ها، تأمین نیرو‌ی متخصص و ارتقای نا تجاری کارفرمایی بوده و برای دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار پیداکردن موقعیت شغلی تخصصی، یادگیری و شبکه‌سازی است.

هدف اصلی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر توجه به مسئولیت اجتماعی و ارزش آفرینی و همچنین ماندگارسازی نخبگان و ایجاد فضایی برای تسهیل فرآیند ارتباط نخبگان دانشگاهی و استعداد‌های برتر با صنعت است. 


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند بهنشانی اینترنتی Jobexpohub.ir Job.aut.ac.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۱-۶۴۵۴۲۷۹۱، ۰۹۳۹۹۵۹۱۳۷۰ و ۰۹۳۶۶۵۷۸۹۴۱ تماس بگیرند. بازدید از نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای عموم آزاد است.

نمایشگاه تخصصی کار به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد وب‌کم/ اولین وب‌کم یک قهوه‌جوش را نشان می‌داد!
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار
  • گاهی مهم در عصر دیجیتال اینستاگرام و فیس بوک
  • ماندگاری نخبگان هدف نمایشگاه تخصصی کار در دانشگاه امیرکبیر