Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان مسؤول طرح هویت بصری وزارت ارتباطات با اعلام این خبر گفت: عناوین ساختمان‌ها و خیابان‌های وزارتخانه با تکیه بر سه محور انتخاب شده‌اند. اول، بر اساس کارکرد و شخصیت ساختمان‌ها؛ دوم، بر اساس تعلق شهدای عزیز وزارت ارتباطات و سوم، بر اساس نام مشاهیر یا وزرایی که در طول حضور در این وزارتخانه خدمات برجسته‌ای داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل در نخستین گام خیابان اصلی ورودی وزارتخانه (از ورودی شماره هشت تا انتها) به نام شهدای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نام‌گذاری شد. در ابتدای این خیابان و مدخل وزارتخانه، میدان «مدافعان حرم» و در انتهای آن میدان «شهدای وزارت ارتباطات» نام‌گذاری شده است. 

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات ادامه داد: به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای وزارت ارتباطات و درج تک تک شهدا اثر حجمی به ارتفاع ۶ متر به‌عنوان نماد شهدای وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده که در میانه میدان شهدا نصب و در بخشی از آن نام تک‌تک شهدای وزارتخانه درج خواهد شد و از این ‌پس این میدان در مناسبت‌های ویژه بزرگداشت شهدا میعادگاه علاقه‌مندان و رهروان راه شهدا خواهد بود.

هادیان درباره نحوه انتخاب سایر عناوین نیز گفت: پس از مشورت‌های متعدد بسته به مسیر و کارکرد هر خیابان یا گذر، نام مناسبی انتخاب و تصویب شد و برای آنکه نام مشاهیر و بزرگان این وزارتخانه از بدو تأسیس تاکنون زنده بماند عناوین برخی از خیابان‌های فرعی و گذرگاه‌ها و محوطه‌های سبز به نام مشاهیر وزارت ارتباطات نام‌گذاری شده است.

وی افزود: در درج عناوین از فونت جدید فناوری استفاده‌ شده و برای راهنمایی مهمانان خارجی علاوه بر عنوان فارسی، عنوان انگلیسی هم روی هر تابلو درج شده است. بدین ترتیب برای نخستین بار پردیس وزارت ارتباطات از تابلوهای راهنما و هویت مشخص برخوردار شد.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پایان گفت: در مرحله بعد هم طراحی و اجرای تابلوهای راهنمای طبقات و اتاق‌ها را آغاز خواهیم کرد.

برچسب‌ها مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند