Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ذوب‌آهن از وضعیت تیمش قبل از بازی با تراکتور اظهار رضایت کرد و گفت: شرایط خوبی برای بازی با تراکتور داریم و بل آمدن رادولوویچ بازیکنان انگیزه خاصی پیدا کرده‌اند، امیدوارم مقابل تراکتور بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه بگیریم. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حسن استکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، وضعیت ذوب‌آهن پیش از بازی با تراکتور را رضایت‌بخش خواند و اظهار داشت: شرایط خوبی برای بازی با تراکتور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور رادولوویچ از نظر روحی و روانی به تیم شوکی را وارد کرده و بازیکنان انگیزه مضاعفی پیدا کرده‌اند. در زمان حضور منصوریان نیز در اکثر بازی‌ها روی اشتباهات فردی نتیجه نمی‌گرفتیم و نمی‌شد گفت که تیم بد کار می‌کرد. در 5 بازی آخری هم که منصوریان روی نیمکت بود، تیم روال خوبی داشت و الان با آمدن رادولوویچ بازیکنان انگیزه خاصی پیدا کرده‌اند، تمرینات‌مان خیلی پرفشارتر و با انگیزه‌ بیشتری برگزار می‌شود و امیدوارم مقابل تراکتور هم همین‌طور خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم.

وی درباره وضعیت بازیکنان ذوب‌آهن پیش از بازی با تراکتور خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها از آمادگی بالایی برخوردار هستند، بازیکن مصدومی نداریم و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به حساسیت بالای بازی مقابل تراکتور افزود: در نیم‌فصل دوم شرایط به گونه‌ای است که تمام تیم‌ها فقط برد می‌خواهند و شاید حتی تیم‌های پایین جدول، خطرناک‌تر از تیم‌های صدرنشین باشند. همه می‌خواند امتیاز بگیرند و وضعیت خود را در جدول تثبیت کنند تا در لیگ بمانند. همان‌طور که بازی ما با پارس جنوبی هم بازی خیلی سختی بود و پارسی‌ها خیلی محکم و سرسخت بازی کردند و حتی چند روز قبل از بازی با ما، در یک بازی تدارکاتی سپاهان را شکست داده بودند. برای رادولوویچ تعجب‌آور بود که چطور یک تیم صدرجدولی مقابل یک تیم پایین جدولی شکست می‌خورد. همه‌ تیم‌های ایرانی مثل هم هستند و تفاوتی ندارند؛ امیدوارم بازی جمعه، بازی خوبی از آب دربیاید و ما پیروز شویم.

مهاجم صربستانی رسماً به ذوب‌آهن پیوستاصفهان| ذوب‌آهن و تراکتور از نگاه آمار؛ دوئل برای بقاتراکتور با 4 غایب به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

وی در پاسخ به این سئوال که محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تراکتور، فرصت مناسبی برای ذوب‌آهن فراهم کرده است و برای این موضوع چه برنامه‌ای دارید، گفت: من خلاف این اعتقاد را دارم. در بازی با پرسپولیس، شب قبل از بازی در اردوی پرسپولیسی‌ها مشکلاتی به وجود آمد و کالدرون چند بازیکن بزرگ این تیم از جمله بیرانوند را کنار گذاشت. اما همانطور که دیدید بازیکنان جانشین خیلی بهتر از مهره‌های اصلی کار کردند. این موضوع درباره شرایط فعلی تراکتور هم صدق می‌کند، خصوصا که تراکتور بازیکنان اسمی و بزرگی در اختیار دارد و به نظر من نفراتی که جای بازیکنان محروم و یا مصدوم می‌آیند، خیلی خطرناک‌تر و با انگیزه‌تر هستند.

استکی درباره جذب مهاجم جدید ذوب‌آهن "دارکو بییدوف"، بیان کرد: دارکو بییدوف با نظر رادولوویچ جذب شده است و سرمربی تیم از قبل این بازیکن را می‌شناخت. همان‌طور که می‌دانید در شرایط فعلی بازیکنان آزاد محدود هستند و این بازیکن را خود رادولوویچ می‌شناخت و او را آورد. بییدوف شرایط فیزیکی خوبی دارد اما چون قرارداد نبسته بود ما این بازیکن را در تمرینات ندیده‌ایم و باید سر تمرین بیاید تا ببینیم شرایط‌ او به چه صورت است.

انتهای پیام/170/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، نتیجه نگرفتن این تیم تا پیش از رویارویی با تراکتور دلیل خاصی نداشته است. - اخبار ورزشی -

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر تراکتور اظهار داشت: ما شش هفته نتیجه لازم را نگرفتیم و در مجموعه ذوب‌آهن بیشتر از همه محمد ربیعی تحت فشار بود، چون سرمربی تیم پاسخگوی نتایج است. ایشان قبل از بازی با تراکتور انرژی مثبتی به ما داد و به خوبی تیم حریف را آنالیز کردند و باید این برد را به ربیعی و دیگر مربیان تیم تقدیم کنیم.

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

 

وی در مورد اینکه چرا آنها چند هفته نتیجه نگرفتند، خاطر نشان کرد: ما در بازی‌هایی که مساوی کردیم یا باختیم از لحاظ موقعیت گل عملکردی موفق داشتیم، ولی متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و شاید به دلیل بی‌تجربگی و عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم. نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت، به هر حال ممکن است هر تیمی در مقطعی از فصل نتیجه نگیرد، ولی ذوب‌آهن فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و رتبه قابل قبولی در جدول کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر سپاهان هم به تسنیم گفت: این درست است که سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما اگر تصور کنیم بازی آسانی با آنها داریم بسیار ساده‌لوحانه است. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان داریم و حتی در ورزشگاه نقش جهان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • نعمتی: نباید فقط خمس را مقصر دانست
  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم