Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کیانوش جهانپور گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونا ویروس در کشور مشاهده نشده است.

وی افزود: همه آزمایش‌های انجام شده بر روی موارد مشکوک کروناویروس نیز در کشور منفی بوده است. بیشتر بخوانید:  ارایه ویزا به مسافران چین، منوط به داشتن کارت سلامت و عاری بودن از ابتلا به ویروس کروناست همه آن چیزی که درباره ویروس کرونا و مقابله با آن باید بدانیم/ آیا ماسک جلوی ویروس کرونا را می‌گیرد؟
جهانپور درباره تاکید کرد: آزمایش های اولیه ای هم که بر روی دو فرد توریستی( چینی و المانی) که تحت نظر قرار دارند نیز منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qgj خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای تربیت مدرس درباره جنگ هراسی و تاثیر بر اقتصاد گفت: معتقدم این جنگ هراسی، برای سرمایه‌گذاری در کشور هراسی ایجاد نکرده است و تاثیرگذار نیست. ما تجربه سخترین شرایط را در دفاع مقدس داشته‎ایم؛ اما در همان دوران، توانستیم اقتصاد را در منابع مختلف ببریم و پیشرفت کنیم. این جنگ هراسی بر زمینه‌های اقتصادی که در کشور فراهم است، تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، محمد حسین یادگاری، رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای تربیت مدرس درباره عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم غاصب گفت: وعده صادق پاسخ دندان شکنانه جمهوری اسلامی به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیست به کنسولگری ایران بود که در آن حمله تعداد هفت نفر از بزرگواران سپاه و تعدادی از افراد کنسولگری به شهادت رسیدند.

وی افزود: جواب ایران در مقابل حمله اسرائیل با قاطعیت بود و از همان مناطق که به کنسولگری ما حمله کردند جمهوری اسلامی نیز سه نقطه صهونیست‌ها را زد؛ این جواب پاسخگوی اتفاقاتی که برای ما پیش آوردند نبود، ولی جواب قاطعانه بود. خبرگزاری‌های غربی هم به این موضوع اذعان کردند که قدرت موشکی ایران خوب و اثرگذار بوده است؛ از این رو «وعده صادق» به نحوه مطلوب انجام شد.

یادگاری بیان کرد: یکی از نتایج اصلی این حمله، قدرت بازدارندگی ما در مقابل ابر قدرت هاست. دیگر دوران بزن دررو به پایان رسیده است. هر کشوری بخواهد تعرضی به کشور ما کند، ایران پاسخ دندان شکنانه خواهد داد.

وی ادامه داد: در اوایل دفاع مقدس هنگامی که به شهر‌های ما از سوی صدام حمله شد، ایران در روز‌های اول توان مقابله نداشت؛ اما امروز شاهد هستیم که با قدرت علمی توانسته ایم موشک‌های نقطه زن بسازیم. این موشک‌ها نشان دهنده قدرت علمی ماست. با وجود اینکه در شرایط تحریم هستیم؛ اما به قدرت نظامی رسیده ایم و می‌توانیم در مقابل کشور‌های ابر قدرت ایستادگی کنیم.

یادگاری با بیان اینکه دانشگاهیان نقش موثری در پیشرفت کشور دارند، گفت: دانشگاهیان در مباحث علمی مختلف همانند قدرت نظامی، نانو بیوتکنولوژی، هوا فضا، پرتاپ کردن موشک بسیار قدرتمند و توانمند شده‌اند، پیشرفت‌های کشور مرهون زحمات دانشگاهیان است.

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های بین رشته‌ای تربیت مدرس درباره جنگ هراسی و تاثیر بر اقتصاد گفت: معتقدم این جنگ هراسی، برای سرمایه گذاری در کشور هراسی ایجاد نکرده است و تاثیرگذار نیست. ما تجربه سخترین شرایط را در دفاع مقدس داشته ایم؛ اما در همان دوران، توانیستم اقتصاد را در منابع مختلف همانند کشاورزی و صنعت پیش ببریم و پیشرفت کنیم. پیشرفت‌های امروز نیز نشان دهنده نتیجه تلاش و پیشرفت در دوران گذشته است. این جنگ هراسی بر زمینه‌های اقتصادی که در کشور فراهم است، تاثیری نخواهد داشت و کشور ایران هم تاکید کرده است که در مقابل حمله اسرائیل جواب دندان شکن خواهد داد.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)
  • انجام حدود ۲میلیون و ۸۰۰ هزار آزمایش روتین وتخصصی​ در کرمانشاه
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • فشار‌های قضایی و انتظامی در بحث حجاب جواب نمی‌دهد