Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@11:42:03 GMT

رئیس پژوهشکده بانک مرکزی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۰۰۲

رئیس پژوهشکده بانک مرکزی دستگیر شد

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از تسنیم، بیست‌وچهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری مدیرعامل سابق بانک ملت و سایر متهمان این پرونده، به ریاست قاضی موحد برگزار شد که پس از بیان دفاعیات دیواندری و اظهارات سایر افراد، قاضی حکم به بازداشت دیواندری صادر کرد.

قرار وثیقه هر سه متهم، دیواندری، ابوالحسنی و مختاری با نظر قاضی لغو و به قرار بازداشت موقت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس استجازه، در جایی که دادسرا توجه اتهام به متهم یا متهمان را کافی می‌داند باید قرار بازداشت صادر کند و با توجه به 24 جلسه برگزار شده که 10 جلسه آن علنی غیررسانه‌ای بوده و دفاعیات به صورت مبسوط به ویژه از آقای دیواندری اخذ شده، هیأت قضائی به این نتیجه رسیده است که اولا دلایل کافی برای عدم توجه اتهام وجود ندارد و ثانیا قرار صادر شده برای این سه نفر نیز متناسب نبوده و به همین دلیل قرار آنها از وثیقه به بازداشت تبدیل می‌شود.

دیواندری با 5 میلیارد و ابوالحسنی نیز با یک میلیارد و 820 میلیون تومان آزاد بودند. وثیقه صادره برای مختاری نیز 300 میلیون تومان بوده که به دلیل عجز از تودیع وثیقه در زندان به سر می‌برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی علی دیواندری اتهامات بانک ملت ایام فاطمیه امیر تتلو کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز تیم‌داری بانک‌ها صادر شد؛ خرید پرسپولیس استارت می‌خورد

چند بانک متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس مجوز لازم برای خرید این باشگاه را دریافت کردند.

پس از الزام به وجود آمده برای واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از هفته‌ها پیش بحث خرید این باشگاه‌ها توسط چند بانک غیر دولتی مطرح و از همان زمان عنوان شد بانک‌ها برای خرید باشگاه باید قبل از هر چیزی مجوز لازم را از بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار دریافت کنند.

در همین راستا هفته گذشته جلسه شورای پول و اعتبار برگزار شده و شنیده می‌شود بانک‌های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس، مجوز لازم برای شرکت در مزایده و تیمداری را دریافت کرده‌اند و به این ترتیب این مشکل بزرگ از سر راه برداشته شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد پنج بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه قرار است به صورت یک کنسرسیوم اقدام به خرید ۸۱ درصد سهام باشگاه پرسپولیس کنند و به این ترتیب مشکل مالکیت مشترک این باشگاه و استقلال حل خواهد شد.

آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا (یکشنبه) به صورت رسمی از سوی سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس منتشر خواهد شد. قرار بود آگهی پرسپولیس امروز منتشر شود، اما به فردا موکول شد. اگر چه قرار است آگهی مزایده استقلال هم منتشر شود، اما تا این لحظه بناست که استقلال زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه دهد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری نهایی مدارک خود تا ۵ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند و باید تا آن زمان مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود.

منبع: تسنیم

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • کلاهبردار رسید جعلی صادر در شهریار دستگیر شد
  • یک‌ میلیون و ۸۹۴ هزار تن کالا از استان مرکزی صادر شد
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • کالاهای استان مرکزی به ۸۷ کشور جهان صادر شد
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!
  • مجوز تیم‌داری بانک‌ها صادر شد؛ خرید پرسپولیس استارت می‌خورد
  • کالای اساسی به نرخ ارز آزاد به دست مردم می رسد
  • بازگشت گشت ارشاد/ همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند