Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ژاله فرامرزیان» امروز (سه‌شنبه) در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: ۳۰ درصد  مابقی منابع فدراسیون‌ها نیز تا ۲ ماه آینده پرداخت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور آماده ورزشکاران کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را درخصوص  برنامه‌های حمایتی وزارت ورزش و جوانان از المپین‌ها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان، همچنین اعلام کرد که براساس مصوبه ستاد عالی بازی‌های المپیک مبنی بر حمایت مالی از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند، در این خصوص منابع لازم به حساب فدراسیون‌ها پرداخت شده است.

وی تاکید کرد که این تخصیص ویژه ورزشکاران المپیکی است و فدراسیون‌ها بعد از پرداخت پول به ورزشکاران باید رسید پرداخت‌ها را تحویل دهند.

فرامرزیان در پایان توضیحاتی را در خصوص ماده ۲۵۱ ارائه کرد و از تمامی فدراسیون‌ها خواست در این ارتباط با ارائه اطلاعات پرونده خود را تکمیل کنند.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران