Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:58:49 GMT

گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کی معرفی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۱۶۵

گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کی معرفی می‌شود؟

خبرگزاری تسنیم: حسنیعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم ترحیم همشیره مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس که عصر امروز(سه‌شنبه، 8 بهمن) در مسجد نور تهران برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره زمان دقیق معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس، گفت: آقای رئیس‌جمهور در حال بررسی گزینه‌ها هستند، افراد مختلفی نیز برای این امر مطرح‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور می‌خواهد بهترین گزینه را برای وزارت جهاد کشاورزی به مجلس معرفی کند، با توجه به اینکه امنیت غذایی کشور عمدتا با این وزارتخانه و موضوع تنظیم بازار نیز نقش این وزارتحانه حائز اهمیت است، بنابراین آقای رئیس‌جمهور قصد دارد بهترین گزینه برای این وزارتخانه انتخاب و به مجلس معرفی شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: گزینه‌های وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است و ما هنوز در موعد قانونی برای معرفی گزینه پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی قرار داریم و در موعد مقرر قانونی گزینه نهایی را به مجلس معرفی خواهیم کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت جهاد دولت گزینه پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 

صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: سال گذشته ۴۶ درصد جوجه‌های تولیدی مزارع مرغ مادر در استان مصرف شد و بقیه به سایر استان‌های کشور ارسال شده است.

او افزود: ۱۴۰ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۸۳۱ قطعه جوجه ریزی سال گذشته در گیلان انجام شد که نسبت به سال ماقبل آن نزدیک به ۱۹ درصد افزایش داشت.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی گیلان، این استان رتبه نخست را به لحاظ شرکت‌های زنجیره‌ای مرغ به خود اختصاص داده است.

محمدی تصریح کرد: این مهم علاوه بر تأمین امنیت غذایی، ایجاد اشتغالزایی پایدار و جلوگیری از خروج ارز از کشور منجر به تاب‌آوری در شرایط تحریم و بحرانی می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه گیلان از استان‌های پیشرو در توسعه صنایع بالادستی پیشران صنعت طیور در کشور است، گفت: میانگین توزیع روزانه مرغ در این استان ۳۰۸ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: ضمن اینکه ۳۳۱ تن مرغ نیز به سایر استان‌ها به ویژه تهران و البرز به قیمت مصوب ارسال می‌شود.

محمدی تصریح کرد: استان گیلان با ۱۱ واحد پرورش مرغ اجداد گوشتی فعال رتبه نخست، ۹۹ واحد مرغ مادر جایگاه دوم و ۹۰۷ واحد مرغ گوشتی رتبه سوم تولید گوشت مرغ در کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس