Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، احتمال لغو میزبانی این کشور از رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا وجود دارد.

به گزارش ایسنا، به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در چین که تاکنون باعث مرگ بیش از یکصد نفر در این کشور شده است، نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد، احتمال لغو میزبانی این کشور از رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر آمارها این ویروس تاکنون باعث مرگ ۱۰۶ نفر شده و ۴۵۰۰ نفر نیز در سراسر جهان به این ویروس خطرناک مبتلا شده‌اند.

رییس اتحادیه جهانی کشتی با بیان اینکه در حال رصد اوضاع هستیم، گفت: با مسئولان فدراسیون کشتی چین در تماس هستیم و ظرف ۱۵ روز آینده درباره میزبان این مسابقات تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

لالوویچ اعلام کرد، کشورهای قزاقستان، کره جنوبی و ازبکستان در حال حاضر کاندیداهایی هستند که در صورت لزوم جایگزین چین شوند.

وی تاکید کرد: کشتی‌گیران چین نیز قبل از حضور در رقابت‌ها باید یک دوره را در قرنطینه بگذرانند و تحت معاینات پزشکی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا پیش از این قرار بود از ۸ تا ۱۰ فروردین ماه در شهر ژیان چین برگزار شود اما با توجه به اتفاقات رخ داده و خودداری کشورها از سفر به این کشور به احتمال فراوان این مسابقات در یکی دیگر از کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد.

کشتی‌گیران مطرح ایران نیز قرار است در این رویداد مهم برای کسب باقیمانده سهمیه‌های المپیک به میدان بروند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 6086512 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • کامران قاسمپور: خداحافظ رقیب بزرگ و فروتن من!