Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرینات تیم فوتبال تراکتور تبریز برای بازی با ذوب‌آهن اصفهان، امروز (سه شنبه) پیگیری شد. تاریخ انتشار: 16:57 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۴۰۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه تراکتور، در تمرین امروز (سه‌شنبه) بازیکنان ابتدا در جلسه فنی شرکت کرده و سپس در زمین چمن حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرم کردن، کار با توپ و تمرینات تاکتیکی، سه آیتم تمرینی مدنظر کادرفنی بود.

اشکان دژاگه در تمرینات گروهی امروز حضور داشت و پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد، همچنین ویلیان میمبلا که طی روز‌های گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، تمریناتش را از امروز زیر نظر فیزیوتراپ تیم آغاز کرد تا خودش را برای بازی‌های آتی تیم آماده کند.

بیشتر بخوانید: کاظمی برای پرسپولیس و حاج ملک برای استقلال سوت می‌زنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور

رضا فتاحی مدیر تیم سپاهان در مورد دیدار معوقه تراکتور و سپاهان در روز ۱۵ فروردین ماه  اظهار کرد:  در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد.

او ادامه داد: این حساسیت بازی بیش از هرچیز بر اهمیت نظم و انضباط و مدیریت صحیح مسابقه می‌افزاید و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: متاسفانه فصل گذشته در بازی برگشت دو تیم، اتفاقات عجیبی صورت گرفت که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود و موضوع قابل توجه آنکه نه در طول بازی و نه پس از آن، هیچ کس برخوردی با این اتفاقات نکرد.

فتاحی تصریح کرد: حتی باوجود اینکه در طول مسابقه نیز بار‌ها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم، هیچ حرکتی را ندیدیم و هیچ برخورد جدی با موضوع نشد. اتفاقات داوری نیز موضوعی بود که آسیب بسیاری به تیم ما در همان دیدار وارد کرد.

او افزود: همه دیدند که در طول این مسابقه ۹۰ دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود، اما هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت؛ سوال من این است دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟!

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: لازم است این موضوع را متذکر شویم که در صورت تکرار اتفاقات مشابه، در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم و تبعات آن را کسانی قبول کنند که باعث ایجاد چنین شرایطی برای مسابقه شدند. امیدوارم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف، از داوران باتجربه در این مسابقه استفاده شود.

فتاحی تصریح کرد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و بهترین نماینده را بگذارند و ناظر ویژه و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شوند تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد. باتوجه به صحبت‌های رئیس فدراسیون در خصوص ورود دو دستگاه VAR به کشور و نظر به اینکه این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، می‌توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه قلمداد کرد. انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، VAR پرتابل در محل ورزشگاه تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود.

مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده‌اند، استفاده از این دستگاه در این بازی، می‌تواند زمینه ارتقای کیفیت مسابقات و افزایش سلامت بازی‌ها را فراهم کند. متأسفانه طی روز‌های گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسائلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح بوده و در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد. تأکید می‌کنم در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین نخواهیم رفت.

فتاحی عنوان کرد: از سوی دیگر متأسفانه فصل گذشته در مسیر ورزشگاه، تیم ما حدود ۱.۵ ساعت در مسیر بود و تنها ۴۵ دقیقه قبل از شروع بازی، به ورزشگاه رسیدیم که همین مسئله باعث شد با درخواست ما، بازی عقب بیفتد. امیدوارم در بازی پیش‌رو، مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار، مسیر مناسبی باشد و راهکاری در این خصوص اندیشیده شود که مشکلات فصل گذشته تکرار نشود. امیدوارم برگزارکنندگان مسابقه و مسئولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب تیم‌ها با یکدیگر به خاطر نبود مدیریت صحیح و نظارت ناکافی از بین برود و فضای فوتبال به سمت تنش پیش رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۷‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات