Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سپاهان باید روز جمعه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف تیم فولاد خوزستان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خبرها و شایعات زیادی در خصوص نیمکت تیم‌ملی شنیده می‌شود که مهم‌ترین و شاید نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی را بتوان امیر قلعه‌نویی حدس زد. وی که اکنون سرمربی تیم سپاهان است، برای نشستن روی نیمکت تیم ملی تنها منتظر اعلام نظرنهایی از سوی فدراسیون فوتبال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این اتفاق بیفتد و امیر قلعه‌نویی به تیم ملی ایران بازگردد، وی در آخرین حضور خود روی نیمکت سپاهان روز جمعه این هفته در برابر تیم فولاد و جواد نکونام خواهد بود. دیداری که در دور رفت رقابت‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید و حال در حساسترین شرایط باید باهم دیدار کنند.

سپاهان در هفته قبل مسابقات برابر ماشین سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید و فولاد نیز دیدارش با استقلال به تعویق افتاد، در نهایت این دیدار می‌تواند برای هر دو تیم و هر سرمربی جذابیت بیشتری با توجه به شایعات پیرامون نیمکت تیم‌ملی داشته باشد. دو تیمی که برای این دیدار تمام توان خود را در اختیار خواهد داشت و بدون غایب در دیدار حاضر خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی امیر قلعه نویی تیم سپاهان سپاهان امیر قلعه نویی تیم سپاهان تیم ملی سپاهان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد.

کد خبر 6088025

دیگر خبرها

  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی