Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر سابق لبنان با تاکید بر اینکه فراکسیون المستقبل ابزاری برای تحریم و اخلال در مؤسسات نخواهد بود، اظهار داشت: وقتی زمان اتخاذ تصمیماتی که به نفع لبنان باشد فرا برسد، تصمیم‌گیری مناسبی را خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان در توییتی نوشت: به هرکس که به این امر اهتمام می‌ورزد و هرکس که فرصت را برای تقلب در کمپین‌های انتخاباتی مناسب می‌داند تاکید می‌کنم که فراکسیون المستقبل ابزاری برای تحریم و اخلال در نهادها نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فراکسیون وظیفه خود را انجام داده و از زیر بار مسئولیت‌هایش شانه خالی نکرده و سخنان آن در پارلمان طبق قانون اساسی به صراحت گفته شده است.

وی ادامه داد: این مکتب رفیق حریری است و هر چقدر هم که سختی‌ها و مشکلات ما تشدید شود از آن منحرف نخواهیم شد. وقتی زمان تصمیم‌گیری که در خدمت منافع لبنان باشد، فرا برسد تصمیم مناسبی می‌گیریم و کشور عزیزمان و مردم خوب آن را به خداوند واگذار می‌کنیم.

سعد حریری درباره آنچه تلویزیون الجدید در مورد املاک رفیق حریری گزارش کرد، گفت، وی تنها صاحب یک خانه در بیروت بود.

وی در توییت‌هایی نوشت، مصادره بازارها و موسسات بیروت اقدامی مردود، محکوم و مشکوک است؛ چه از سوی کسانی که اقدام به آن می‌کنند و یا بر آن سرپوش گذاشته و یا ترغیب به این امر می‌کنند. میادین بیروت برای آزادی بیان، مخالفت، خشم، تحصن و تظاهرات مسالمت آمیز به روی لبنانی‌ها باز است و پذیرفتنی نیست که به میادین تعقیب و گریز، انتقام و آسیب زدن به املاک خصوصی و عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: وقتی تلاش‌ها برای حمایت از بیروت در برابر آشوب و خشونت بکار گرفته شود، ما راه را برای هر طرحی که می‌خواهد از خشم مردم برای فتنه انگیزی سوء استفاده کند می‌بندیم. بزرگترین چیزی که در میادین تجمع مردم به وجود آمد، نهادیه شدن وفاداری مردم  به لبنان  و خواسته های مشترک وعدم گرایش به احزاب بوده است. این دستاورد تاریخی، همه احزاب و رهبری‌ها را در یک سو قرار داد و باید از آن دفاع کرد تا در دام طایفه گرایی سقوط نکند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعد حریری لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت

صحرا اسداللهی بازیگر و کارگردان فیلم کوتاه «اسپاسم» توانست از هفتمین جشنواره بین‌المللی زنان بیروت، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کند. مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی بیروت شب گذشته ۳۱ فروردین ماه مصادف با ۱۹ آوریل در بیروت لبنان برگزار شد.

صحرا اسداللهی پیش از این، جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم‌های اسیایی لس آنجلس را در کارنامه دارد.

فیلم کوتاه «اسپاسم» به کارگردانی صحرا اسداللهی، تهیه کنندگی زاهد برزگر و نویسندگی نفیسه زارع و عاطفه صالحی است که در هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی زنان بیروت حضور داشت.

جشنواره بین‌المللی فیلم زنان بیروت (BWFF) یکی از مهمترین فستیوال مربوط به زنان در جهان است که در بیروت توسط انجمن فیلم بیروت با موضوع «زنان برای رهبری» برگزار می‌شود و نقش زنان را به عنوان رهبر در جوامع خود برجسته می‌کند. BWFF به مسایلی مانند برابری جنسیتی، هویت جنسی، خشونت خانگی در میان سایر موارد از طریق چشم انداز و سینما که دریچه‌ای به سوی جامعه و به ویژه زنان در این مورد است، می‌پردازد.

این فیلم کوتاه، پیشتر در چهل و دومین جشنواره ونکوور کانادا، بیست و پنجمین جشنواره زنان سئول کره جنوبی، بیست و هشتمین جشنواره رباط مراکش و پانزدهمین جشنواره موزیک و فیلم‌های مستقل جهان در آمریکا حضور داشته و نامزد بهترین بازیگر زن و فیلمبرداری در پانزدهمین جشنواره موزیک و فیلم‌های مستقل جهان در آمریکا شده است.

صحرا اسداللهی، تینو صالحی، نیما مظاهری و کاوه سوری بازیگران «اسپاسم» هستند.

فهرست عوامل فیلم کوتاه «اسپاسم» عبارت است از: کارگردان: صحرا اسدالهی

 تهیه کننده: زاهد برزگر، نویسندگان: نفیسه زارع و عاطفه صالحی، مشاور کارگردان: نفیسه زارع، دستیاران کارگردان: محمد اسماعیل‌زاده، فیلمبردار: سیدمحسن حسینی، دستیاران فیلمبردار: امین شاهسواری، سعید گودرزی و مبین حسینی، صدابردار: ایرج نوروزی، دستیاران صدا: سالار سلیمی و محمد کندری، طراح صحنه: ریحانه اسماعیلیان، دستیار صحنه: اصغر امامی، طراح لباس: نسیم زارعی، طراحی و ترکیب صدا: ندا محسنی، اصلاح رنگ: آرش کاظمی زاده، مدیر تولید: سیدمحمد رضوی، طراح پوستر: علی غیبی و مجید ریاحی، زیرنویس: بهار باقری و بونا الخاص، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، پخش بین‌الملل: الهه گودرزی (مینروا فیلم).

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت
  • نقش فناوری‌های مدنی در سیاست‌های مردم‌محور