Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل اصغرپور روز سه‌شنبه در جلسه مجمع سلامت این شهرستان افزود: با پیگیری های انجام شده ۲۹ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان تخصیص یافته است.

بیمارستان در دست ساخت عجب شیر در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع باز زیربنای ۸ هزار و ۶۷ مترمربع در چهار طبقه در حال احداث است.

وی همچنین بر اجتماعی سازی سلامت در جامعه تاکید کرد و گفت: همه ارگان های اجرایی باید به وظایف خود در حوزه سلامت عمل کنند زیرا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فقط ۲۵ درصد را در این حوزه بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغرپور افزود: بهداشت همیشه اصل و مقدم بر درمان بوده و همه دستگاه های اجرایی باید در انجام اقدامات پیشگیرانه مشارکت کنند و مجمع سلامت نیز با این دو هدف تشکیل شده است.

وی با تشریح ماموریت دستگاه های مختلف ادامه داد: اداره بهزیستی ۱۶۵ ماموریت دارد که ۶۰ ماموریت آن مکمل برنامه های بهداشت و درمان است و باید وزارت فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش در زمینه آموزش در جامعه و مدارس فعال باشند.

اصغرپور افزود: دستگاه های اجرایی به اندازه توان و در  وظایف به حل مسائل بهداشتی و درمانی کمک کنند تا وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی به انجام وظایف تخصصی خود بپردارند.

وی افزود: سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی که اساس رشد جامعه بشری است نیاز به افزایش آگاهی مردم، مسئولیت پذیری، توانمندی و مشارکت فعالانه دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بهداشتی و درمانی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شیر وزارت بهداشت قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری) عنوان کرد: هفته سلامت، فرصتی مغتنمی است برای شناسایی هرچه بهتر خدمات حوزه سلامت به عموم مردم؛ بنابراین با بهره مندی از ظرفیت‌های اطلاع رسانی در این هفته می‌توان سهم بزرگی در آگاهی و افزایش سواد سلامت جامعه برداشت تا به اهداف و اصول سلامتی که در پی آن هستیم برسیم.

وی با اشاره شعار امسال در هفته سلامت، یعنی “سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت”، تصریح کرد: شعار امسال بر این حقیقت تاکید دارد که سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست تک تک اعضای یک جامعه است. با توجه به این شعار، ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران، تلاش خود را برای ترویج فرهنگ سلامت در بین مردم و خانواده‌ها ادامه خواهیم داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: براین اساس به عنوان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، این فرصت را غنیمت شمرده و با ابراز اهمیت سلامت برای تک تک اعضای جامعه و هم میهنان این ایام را به همکاران حوزه بهداشت و درمان کشور تبریک عرض می‌کنم. با امید به اینکه همه ما بتوانیم در این هفته، به سلامت خود و خانواده‌هایمان بیشتر اهمیت دهیم و با ایجاد تغییرات مثبت در سبک زندگی خود، گامی بزرگ در راه سلامتی برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • طرح سلامت شهری در استان اصفهان اجرایی می‌شود
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان