Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه شهرداری منطقه ۹، «رضا مددی» گفت:‌ این طرح از تاریخ  ۱۵ دی لغایت ۱۵ اسفندماه در محلات منطقه ۹ در حال اجراست و نهال های میوه از جمله انجیر، سیب، هلو، آلو، آلوچه، آلبالو، گردو، خرمالو، سیب و به کاشته می شود.

وی افزود: طرح ملی نهضت درختکاری به همت اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ و همکاری واحد ۱۳۷ در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی عنوان کرد:‌ به منظور توسعه فرهنگ محیط زیست، اداره فضای سبز منطقه۹ نسبت به کاشت نهال رایگان در قالب نهضت درختکاری در باغچه منازل شهروندان اقدام کرده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ تاکید کرد که شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ یا مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۹، محل سکونت خود را اعلام کرده تا اکیپ های اجرایی به همراه کارشناس متخصص برای کاشت نهال مناسب در منازل اقدام کنند.

منطقه ۹ شهرداری تهران، در غرب شهر تهران قرار دارد و محله‌های آذری،  مهرآباد شمالی و جنوبی، ۳۰ متری جی،  یافت‌آباد، ۲۰ متری شمشیری،  ۲۱ متری جی، بلوار استاد معین، تهرانسر و پل ساوه مهمترین محله های این منطقه هستند.

برچسب‌ها شهرداری تهران روز درختکاری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران روز درختکاری تهران شهرداری تهران روز درختکاری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار ناحیه۷ منطقه ۲ تهران گفت: پویش نفس‌های تازه شهر با غرس نهال بنام نوزادان متولد شده از دی ۱۴۰۲ در محلات شهرک قدس و ایوانک با شعار «هر نوزاد یک درخت» در بوستان کودک اجرا شد.

ساسان سعیدی افزود: این پویش با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود و به رسم مهربانی با تولد هر نوزاد درختی به زمین هدیه می‌شود.

وی گفت: اطلاع رسانی و شناسایی خانواده‌های گروه هدف، تهیه بانک اطلاعاتی نوزادان، اهداء هدیه به نوزادان از جمله اقدامات اجرایی در این پویش است.

دیگر خبرها

  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد