Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرعلی گواهی اظهار داشت: این تجمع و حضور با هدف ایجاد همدلی و همبستگی بیشتر و برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ فاطمی، با همکاری متولیان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و اداره آموزش و پرورش رضوانشهر در این مجتمع برگزار شد.

 وی افزود: حضور چشمگیر افراد خردسال و همچنین دانش آموزان که پرچم های عزای فاطمی را در دست داشتند، رنگ و بوی خاصی به این مراسم داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده آستان مقدس قم با اشاره به شیوه های انتقال فرهنگ فاطمی گفت: فرهنگ علوی، نبوی و مهدوی در دل فرهنگ فاطمی است و بر این اساس است که باید فرزندان خودمان را از سنین کودکی با این موضوعات آشنا سازیم.

 در خاتمه آیین  با حضور امام جمعه پره سر، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و جمعی از علما و مبلغان اعزامی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، جمع حاضر برنامه ناهار مهمان کریمه اهل بیت(ع) بودند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم با هدف ترویج علوم قرآنی و فرهنگ اهل بیت علیه السلام بعنوان کانون وحدت، از سال ۱۳۸۲ در این منطقه تأسیس شده است.

برچسب‌ها پره سر رضوانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پره سر رضوانشهر پره سر رضوانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نادر شریفی افزود: در این طرح حدود ۳۰۰ دانش آموز روستا‌های آغجه کهل، مردق و تازه کند قشلاق با مسائل ایمنی و ترافیک آشنا شدند و روش‌های صحیح سوار شدن به ماشین، موتور سواری، عبور از عرض جاده‌ها، علایم راهنمایی و نحوه بستن کمربند ایمنی را آموزش دیدند.

وی هدف از اجرای این برنامه آموزشی را ارتقاء فرهنگ ترافیک وآموزش ایمنی وترافیک به دانش آموزان دانست و افزود: علاوه بر دانش آموزان حدود ۱۵۰ نفر از اولیای آنها نیز در این دوره‌ها شرکت کردند.

شریفی گفت: به منظور فرهنگ سازی برای استفاده از کلاه ایمنی، برای ۱۰۰ نفر ازموتورسواران دارای گواهینامه کلاه ایمنی هدیه داده شد.
وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت راهداری، پلیس راه و آموزش و پرورش مراغه اجرا شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه