Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی خط حمله خود را با جذب بازیکنی از اینتر، تقویت کرد.

طرفداری- پس از پیوستن دیگو دمه و استانیسلاو لوبوتکا به ناپولی، این تیم از سومین خرید خود در ژانویه 2020 رونمایی کرد.

به گزارش وب سایت ناپولی، متئو پولیتانو، وینگر 26 ساله ایتالیایی در انتقالی قرضی همراه با حق خرید اجباری، از اینتر به ناپولی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه ناپولی و نه اینتر تا زمان نگارش خبر، جزییاتی از این انتقال منتشر نکرده‌اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال

ویدیویی از متئو، پسر لیونل مسی، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او مانند پدرش در فوتبال چه استعداد قابل توجهی دارد.

فیلمی از او در حال دویدن در حال بازی کردن برای تیم رده پایه باشگاه اینترمیامی منتشر شده است. او علاوه بر گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، چهار بار دیگر با نمایش فردی دیدنی برای تیمش گل می‌زند.

او حتی یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پدرش را پس از گل تقلید کرد و با دستانش بوسه معروف مسی را اجرا کرد. دقت متئو روی ضربه ایستگاهی و استایل او پیش و هنگام اجرا کردن این ضربه در فضای مجازی بار‌ها مورد مقایسه با پدرش قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که یکی از فرزندان مسی به‌خاطر کار‌های چشم‌گیر در زمین، در فضای مجازی وایرال می‌شود. تیاگو، پسر بزرگ او که ۱۱ ساله است، اوایل این ماه برای تیم زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی یک گل به ثمر رسانده بود.

لئو هم در اینترمیامی وضعیت خوبی دارد و طی ۵ بازی فصل جاری لیگ حرفه‌ای آمریکا ۵ گل به ثمر رسانده است. میامی به تازگی با نتیجه ۳-۲ در شب گلزنی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست اسپورتینگ کانزاس سیتی شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # لیونل مسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • اینتر - کالیاری؛ ترکیب رسمی
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • متئو مسی و به ثمر رساندن 5 گل در یک بازی با پیراهن اینتر میامی / فیلم
  • گل والی تماشایی متئو کواچیچ به لوتون تاون (منچسترسیتی 2-0 لوتون تاون)