Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:05:44 GMT

رسمی؛ بال چپ اینتر به ناپولی پیوست (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۴۳۹

متئو پولیتانو بال چپ باشگاه اینتر با قراردادی قرضی تا پایان فصل راهی ناپولی شد.

به گزارش "ورزش سه"، متئو پولیتانو محصول آکادمی باشگاه رم است اما در ساسوئولو بود که نام خود را بر سر زبان ها انداخت. فصل 16-2015 برای او درخشان سپری شد و تابستان 2018 بود که به اینتر پیوست.

او زیر نظر لوچانو اسپالتی بازیکن اغلب ثابت اینتر بود ولی فصل جاری با ورود آنتونیو کونته او از ترکیب اینتر خارج شد و جای ثابتی در ایده های سرمربی جدید نداشت و در نهایت ترجیح داد به دلیل در پیش بودن یورو 2020، اینتر را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا گفته می شد او راهی رم خواهد شد ولی در نهایت جنارو گتوزو سرمربی جدید ناپولی توانست نظر او را تغییر دهد و امروز انتقالش به ناپولی قطعی شد. قرارداد پولیتانو قرضی است ولی در ان بند خرید دائمی نیز گنجانده شده است.

پولیتانو سه بازی ملی در کارنامه دارد و یک گل هم برای آتزوری به ثمر رسانده است.

 

 

ناپولی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناپولی اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود

نماینده منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: می توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: می‌توانیم با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سطح استان سمنان، الگویی برای کشور باشیم.

وی افزود: مساله اصلی ما در این دوران پیشرفت و توسعه است. مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مهم را می‌توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیئت‌های اندیشه‌ورز محقق کرد.

آیت‌الله میرباقری تصریح کرد: در مرحله دولت‌سازی و جامعه‌سازی، تضاد مابین توسعه غربی و پیشرفت اسلامی وجود دارد که ما باید در زیست‌بوم خود با تدوین پیوست فرهنگی، مدل اسلامی مبتنی بر پیشرفت را در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: ریل‌های پیشرفت استان سمنان با تدوین پیوست فرهنگی باید بر اساس الگوی پیشرفت اسلامی شکل بگیرد.

منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گزارش‌هایی که در خصوص استان اعلام شد، بیانگر اقدامات ارزنده و دستاوردهای مطلوب همراه با رضایت‌مندی مردم است.

کد خبر 747516

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی