Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@08:49:23 GMT

دریده شدن "دختربچه گلفروش" توسط سگ‌های خیابانی + عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۴۶۹

تسنیم نوشت: یک دختربچه گلفروش، شب گذشته در خیابان‌های شهرری توسط سگ‌های خیابانی به شدت مجروح شد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر تحت نظر پزشکان قرار دارد.

رضا حضرتی، عکاس و فعال اجتماعی که عکس دلخراش این دختربچه 7 ساله را در اختیار تسنیم قرار داد، می‌گوید: مطلع شدم که یک کودک کار شب گذشته در حال فروختن گل در یکی از معابر شهرری تهران مورد حمله گروهی از سگ‌های خیابانی قرار گرفته و از ناحیه سر، گردن، کتف، کمر و پا دچار جراحت‌های شدید و در پی آن توسط مردم به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می‌دهد:  این دختربچه هفت ساله پس از آنکه تحت عمل جراحی اولیه قرار گرفت، اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر بستری است.

حضرتی با بیان اینکه سگ‌ها هنگام تشکیل گروه، به‌ویژه در شب‌ها بر اساس غریزه و طبیعتشان به شدت رفتار تهاجمی به خود می‌گیرند، می‌گوید: شهرداری‌ها و مسئولان شهری که موظف به جمع‌آوری و انتقالشان به پناهگاه‌های مجاز اقدام کنند، اکنون باید پاسخگو باشند.

این فعال اجتماعی از دوستداران حیوانات می‌خواهد از غذارسانی غیراصولی، احساسی و بدون برنامه به سگ‌های بدون ولگرد و خیابان که تنها به افزایش لجام‌گسیخته جمعیت آنها منجر می‌شود و نهایتا چنین حوادث ناگواری را رقم می‌زند خودداری کنند.

وی در پایان با ابراز تاسف از بی‌توجهی مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی به معضل کودکان کار می‌گوید: متاسفانه این قربانیان بی‌گناه تا جایی مورد غلفت قرار گرفته‌اند که سوء استفاده از آنها و حضورشان در معابر دیگر به امری عادی بدل شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!

جواد خیابانی از محله ای که در آن به دنیا آمده می گوید. او طبق گفته خودش، متولد محله خیابان تبریز است.

طرفداری | جواد خیابانی اخیرا صحبت هایی را درباره فامیلی اش مطرح کرده است.

جواد خیابانی بدون شک یکی از پرحاشیه ترین مجری ها و گزارشگران تلویزیون است که اخیرا به مصاحبه کردن هم علاقه پیدا کرده و در تاک شوهای مختلف حضور پیدا می کند.

او در یکی از این برنامه ها وقتی پرسیده شد چرا فامیلی اش خیابانی است، گفت:

خیابان یک محله در تبریز است. چون متولد محله خیابان هستم، فامیلی ام شده خیابانی. یکی از محله های قدیمی تبریز هم محسوب می شود.

جواد خیابانی چندی پیش اعلام کرد به زودی بازنشسته خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • (ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم)
  • (ویدئو) غذای خیابانی مشهور در هند؛ از واویشکای مرغ و ماهی تا املت و شیرینی
  • (ویدئو) واکنش متفاوت یوسفی به بازنشستگی خیابانی
  • بسیج اساتید یزد جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه را محکوم کرد
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • توصیه تجزیه طلبانه جواد خیابانی روی آنتن!
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود