Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال خوزستان هشتم بهمن در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که تیم‌های استقلال زیدون، نوید دانه رامهرمز، قدس ماهشهر، پرسپولیس ویس،  سرخ آبی صیدون، بهمئی رامهرمز و شهدای دوکوهه اندیمشک برابر حریفانشان به برتری رسیدند.

در این هفته از رقابت ها تیم‌های استقلال زیدون و فرهنگ رامهرمز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک به سود استقلال زیدون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های نوید دانه رامهرمز و شهرداری بندرامام با برتری چهار بر سه نوید دانه به پایان رسید.

تیم‌  قدس ماهشهر یک بر صفر مقابل ایرانمهر خرمشهر به برتری رسید و دیدار تیم های پرسپولیس ویس و آنزان نوین ایذه نیز با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

دیدار تیم سرخ آبی صیدون و جنوب سوسنگرد یک بر صفر به سود تیم سرخ آبی به پایان رسید همچنین تیم بهمئی رامهرمز سه بر ۲ از سد پرسپولیس شوش گذشت. دیدار تیم های شهدای دوکوهه اندیمشک و آبی پوشان حمیدیه سه بر ۲ به سود شهدای دوکوهه به پایان رسید.

در این هفته تیم پاسارگاد رامشیر استراحت داشت.

هم اکنون تیم فرهنگ رامهرمز با ۳۹ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول رده بندی لیگ برتر خوزستان قرار دارد.

قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده خوزستان جواز حضور در لیگ دسته سه کشور را دریافت می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استقلال پرسپولیس جدول رده بندی لیگ برتر لیگ برتر فوتبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس