Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@01:00:02 GMT

۷ نیروی امنیتی افغانستان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۵۷۲

صراط:

احمد جاوید بشارات سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت بغلان در شمال افغانستان اعلام کرد: در حمله شبه‌نظامیان طالبان به یک پاسگاه پلیس در مسیر بغلان - سمنگان ۷ نیروی امنیتی کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مهر محب‌الله محب رئیس بهداشت ولایت بغلان افغانستان نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد که ۳ مأمور پلیس که وضعیت یکی از آنها وخیم است در جریان این حادثه زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که به گفته شاهدان عینی در این حمله بیش از ۱۰ نیروی امنیتی افغانستان کشته شده اند.

این در حالیست که ۱۸ سال پس از اشغال افغانستان توسط نیروهای چندملیتی به سرکردگی آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم، فقر و ناامنی در سراسر این کشور افزایش یافته است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: افغانستان طالبان افغانستان ولایت بغلان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر

به گزارش قدس آنلاین، وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان در نشستی اضطراری با نمایندگان شماری از نهادهای کمک‌رسان در کابل، خواهان رسیدگی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی شد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که نمایندگان اوچا، سازمان جهانی غذا، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، سازمان بین‌المللی مهاجرت، موسسه اکتید و شورای پناهندگان دانمارک در این نشست حضور داشتند.

در عین حال، سازمان هواشناسی وزارت حمل و نقل و هوانوردی حکومت سرپرست طالبان در بیانیه‌ای از احتمال بارش باران در ۱۴ ولایت این کشور در روز ۲۹ فروردین(فردا) خبر داده است.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، ولایت‌های هرات، فراه، نیمروز، هلمند، قندهار، زابل، پکتیکا، خوست، پکتیا، غزنی، بامیان، دایکندی، ارزگان و غور روز چهارشنبه شاهد بارندگی و سیلاب‌ خواهند بود.

در چند روز اخیر بسیاری از ولایات افغانستان شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بوده اند.

 سایق جانان سخنگوی وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان به تازگی در بیانیه‌ای گفت که وقوع سیل‌ علاوه بر تلفات جانی، باعث تخریب نزدیک به ۶۰۶ خانه و یک هزار و ۹۵۰ زمین کشاورزی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • وقوع رویداد های ترافیکی در ۳ ولایت افغانستان
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • سد کجکی افغانستان لبریز شد