Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پیکر پدر شهیدان تیموری با حضور آحاد مردم در شهر مرند تشییع و به خاک سپرده شد.

حاج مصباح تیموری انامق پدر شهیدان احد و صمد تیموری انامق از شهدای شهرستان مرند دیروز در سن ۷۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت که امروز با حضور مردم شهیدپرور شهرستان مرند تشییع و در قطعه شهدای باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید احد تیموری انامق ۲۵ مرداد سال ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی بوالفتح به شهادت رسید و شهید صمد تیموری انامق نیز ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در منطقه پیرانشهر به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدر شهیدان تشییع و خاکسپاری باغ رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یادواره شهدای هنرمند شهرستان بوانات با محوریت بزرگداشت شهید غلامعباس ملک مکان شهید شاخص بسیج هنرمندان در تالار پرنیان بوانات برگزار شد.

شهید غلامعباس ملک مکان همکار شهید سید مرتضی آوینی در تهیه و تولید فیلم خان گزیده ها بود که ظلم و ستم خوانین را نسبت به روستاییان و عشایر فارس به خصوص حوزه آباده، بوانات، فیروزآباد در سال ۱۳۵۹ به تصویر کشیده بود. 
اجرای نمایش بخشی از مستند خان گزیده‌ها و زندگی شهید، خاطره گویی هم رزم شهید ملک مکان، اجرای سرود دانش آموزان مدرسه حضرت زهرا، غبارروبی از قبر شهید در گلزار شهدای روستای قنات ملک، تجلیل از خانواده‌های شهدا و هنرمندان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کتاب  از برنامه‌های این همایش بود.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند