Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفایی گفت: در پی دستور ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان با ورود مدعی العموم، عملیات بخشی از ساخت مرکز پرورش میگو در حریم ژئوپارک جهانی قشم متوقف شد و مصوب شد روند اجرایی مناقصه پروژه گلدن سیتی ، تا پایان بهمن ماه به آگاهی خریداران برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، « رضا صفایی » دادستان عمومی و انقلاب قشم اعلام کرد: در خصوص نگرانی ها از تجاوز به حریم غار نمکدان و ژئو پارک جهانی جزیره قشم ، پس از دریافت دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،با حضور میدانی در محل و بررسی های کارشناسی ،دستور توقف عملیات اجرایی مرکز پرورش میگو در بخشی از منطقه که نزدیک به غار نمکدان بوده و احتمال داشت به محیط زیست آسیب بزند ، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین در ادامه یادآور شد: در خصوص تأکید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر لزوم رسیدگی به مطالبه عمومی شماری از مالکان پروژه گلدن سیتی جزیره قشم و اهمیت رسیدگی به حقوق حقه سرمایه گذاران ، جلسه فوری رفع مشکل خریداران با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، مدعی العموم و اعضای شورای تأمین برگزار شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم با تأکید بر لزوم رفع موانع ایجاد شده در مسیر تکمیل پروژه تجاری مسکونی گلدن سیتی و اهمیت توجه به منافع سرمایه گذاران اعلام کرد:در این خصوص نیز  طبق مصوبات این جلسه که با قید فوریت در مسیر رفع مشکلات مردم عملیاتی خواهد شد، روند اجرایی مناقصهٔ این پروژه تا پایان بهمن ماه به آگاهی خریداران خواهد رسید.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما فهما مسجد طرح ملی فهما ژئوپارک جهانی قشم دستور ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین