Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق جو بیان کرد: با آغاز مرحله داوری نخستین جشنواره آنلاین بین‌المللی پویانمایی بوشهر تعداد ۲۵۱ اثر که از ۵۱ کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است مورد ارزیابی قرار می گیرد.

«حمید حق جو» روز سه شنبه (8 بهمن) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر، با اشاره به ارسال ۲۵۱ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره آنلاین بین‌المللی پویانمایی بوشهر اظهار داشت:با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آنلاین بین‌المللی پویانمایی و سی جی آی (تصاویر تولید شده با رایانه) کشور با نام (ایران – بوشهر )۲۵۱ اثر از ۵۱ کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی بوشهر با اشاره به آغازه مرحله ارزیابی و داوری آثار  دریافتی توسط داوران بیانکرد: هنرجویان، انیمیشن سازان و هنرمندان دیجیتال از اقصی نقاط جهان آثار خود را به جشنواره ارسال کردند و هم اکنون داوران هیات انتخاب جشنواره  مشغول ارزیابی و داوری آثار  دریافتی هستند.

 

حق جو با تاکید بر ارسال آثار از چندین کشور به این جشنوار اظهار داشت: کشورهای ایران، انگلستان، سنگاپور، آلمان، فرانسه، آمریکا، آفریقا، هندوستان، برزیل و ایتالیا  بیشترین  آثار را به این جشنواره ارسال کردند.

 

وی با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: کشف و شناسایی افراد مستعد و ایجاد فرصت‌های مختلف برای اهالی انیمیشن و هنرهای دیجیتال و سی جی آی از جمله ماموریت اصلی مسئولان برگزاری برای جشنواره انیمیشن بوشهر است.

 

حق جو با بیان اینکه انتخاب و داوری آثار در ۲ بخش ملی و بین الملل انجام می‌گیرد تصریح کرد: در بخش داوری و ارزیابی این جشنواره بهترین اثر، کارگردان، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم اولی، فیلم‌نامه، صدا گذاری و موسیقی، طراحی صحنه، کاراکتر و اثر سی جی آی انتخاب خواهند شد.

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی بوشهر خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و انجمن سینمای جوانان استان بوشهر به مناسبت روز بوشهر برگزار و اختتامیه آن نیز اسفندماه است.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مسجد فهما استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است