Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:14:52 GMT

علی‌نژاد: شنیده‌ام مربی تیم ملی ایرانی است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۷۳۱

علی‌نژاد: شنیده‌ام مربی تیم ملی ایرانی است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: شنیده‌ام مربی تیم ملی ایرانی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" به نظر می‌رسد که اتخاب مربی تم ملی به مراحل نهایی نزدیک می‌شود. جایی که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب سرمربی داخلی خبر دادند و همه در انتظار رونمایی از نام آن هستند.

 

با این حال مهدی علی‌نژاد در حاشیه مراسم مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی و در جمع خبرنگاران گفت: اجازه دهید که وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال از طریق خود فدراسیون فوتبال پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت انتخاب سرمربی بر عهده فدراسیون فوتبال است نه وزارت ورزش اما آنچه که شنیدم در روز گذشته اعلام شده که مربی تیم ملی فوتبال ایرانی است و اصرار فدراسیون فوتبال بر این است که به زودی به جمع بندی برسند.

 

به نظر می‌رسد که در نهایت بین امیر قلعه نویی و علی دایی یک نفر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد. هر چند که شانس سرمربی سپاهان از همه بیشتر خواهد بود. موضوعی که وزارت ورزش هم نسبت به آن پالس مثبت فرستاده و تا هفته آینده همه چیز قطعی می‌شود.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳ امروز چهارشنبه ۸ فروردین با ریاست مجید جلالی به شکل آنلاین برگزار شد.   در حالی که حشمت مهاجرانی، جلال چراغپور از اعضای جدید کمیته فنی هستند، ۲ خانم نیز نخستین بار به عضویت این کمیته درآمده‌اند.   در شرایطی که انتخاب حسین عبدی برای تیم جوانان قطعی شده است، اعضا امروز برای انتخاب سرمربیگری تیم‌های نوجوانان، جوانان، زیر ۱۵، زیر ۱۳ و ۱۲ سال به ۲ گزینه نهایی رسیدند.   شنیده می‌شود مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید است.   قرار است به زودی با گزینه‌های مدنظر برای تیم‌های پایه ملی مختلف مذاکره شود.

دیگر خبرها

  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!