Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین نشست پاسداشت مفاخر ورزش ایران از سید علی اکبر حیدری پیشکسوت و قهرمان اسبق کشتی المپیک با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تجلیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست امروز با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته،نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020، غلامحسین شعبانی، رضا قرخانلو،حسن رنگرز و بهداد سلیمی مشاوران رئیس کمیته ملی المپیک و خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک به میزبانی موزه ورزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم که با همت کمیته ملی المپیک و همکاری موسسه مازیار ورزش و موسسه فرهنگی هنری پاسداشت مفاخر برگزار شد ، پیشکسوتانی چون سلطانعلی ترخاق(کشتی)، قاسم رایگان(کشتی)، محمد دلیریان(کشتی)، ناصر میرفخرایی(والیبال)،محمد کیهان(جودو)، پرویز هدایت(شنا و شیرجه)، باقر پسران(تنیس روی میز)، اکبر قادری(والیبال) ناصر عظیمی ( مدیرعامل موسسه مازیار ورزش ) و فرهاد طلوع کیان ( مدیرعامل موسسه پاسداشت مفاخر ) سلمان حسام(بوکس و پرتاب ها) حضور داشتند.

در مراسم امروز ، کمیته ملی المپیک ضمن تجلیل از سید علی اکبر حیدری به سایر پیشکسوتان نیز تقدیرنامه و لوح یادبود اهدا کرد.

لازم به ذکر است  سید علی اکبر حیدری متولد ۱۳۲۰ دارنده مدال برنز المپیک توکیو در وزن ۵۲ کیلوگرم کشتی آزاد، طلای آسیایی بانکوک و دارای سابقه مربیگری تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های قهرمانی جهان ۱۹۷۷ است.

گفتنی است نخستین نشست پاسداشت مفاخر ایران پیش از این با تجلیل از محمد نصیری برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب علی‌ اکبر صالحی در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

علی‌اکبر صالحی به عضویت شورای عالی علمی مؤسسۀ دانشنامه‌نگاری مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی منصوب شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، «علی‌اکبر صالحی»، معاون پژوهشی و قائم‌مقام فرهنگستان علوم، وزیر اسبق امور خارجه و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، در حکمی از سوی رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، به عضویت شورای عالی علمی این مؤسسۀ دانشنامه‌نگاری منصوب شد.

در متن حکم کاظم موسوی بجنوردی خطاب به او آمده است: «جناب آقای دکتر علی‌اکبر صالحی

با توجه به برخورداری شما از تجربه‌های تحسین‌برانگیز پژوهشی، به موجب این ابلاغ، عضویت جناب‎عالی در شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) اعلام می‌شود.

از خداوند متعال توفیق بیشتر شما را مسألت دارم.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از پیشکسوت داوری کشتی
  • انتصاب علی‌اکبر صالحی در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
  • انتصاب علی‌ اکبر صالحی در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
  • تحلیل علی اکبر صالحی از حمله موشکی ایران به اسرائیل