Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، منچستریونایتد آماده است تا به سانچز شانس احیای خود را در اولدترافورد بدهد؛ این در حالی است که ستاره تیم ملی شیلی تا اینجای فصل برای اینترمیلان تنها ۲۱۴ دقیقه به میدان رفته و در جریان پنج حضور تنها یک گل به ثمر رسانده است.

سانچز پس از انتقال از آرسنال به یونایتد در ژانویه ۲۰۱۸ دوران فاجعه باری را در یونایتد پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این وجود، مرد نروژی نیمکت شیاطین سرخ با حمایت از بازگشت وی، ابراز اطمینان کرد که این بازیکن در بالاترین سطح باز خواهد گشت و برای رسیدن به ترکیب اصلی مبارزه می‌کند.

سولسشر در این باره گفت: بازیکنانی داریم که به سختی در حال کار روی بازگرداندن آنان هستیم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که در نقل و انتقالات ژانویه چند بازیکن خوب خریدیم. «هنریک لارسن» خوب بود، «نمانیا ماتیچ» و «پاتریس اورا» هم همینطور؛ واقعا اسم بردن کار سختی است. باشگاه نمی‌خواهد بهترین های خود را از دست بدهد و سانچز هم تابستان دوباره به ما ملحق شده و به همه ثابت می‌کند که در مورد او اشتباه می‌کردند.

یونایتدها چهارشنبه هفته جاری در دیدار برگشت جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. آنها دیدار رفت را با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد و برای صعود به فینالی که در ومبلی برگزار می‌شود، کار سختی را پیش رو دارند اما سولسشر مشتاق است تا از شاگردانش بازگشتی مشابه بازگشت فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن ببیند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص پیگیری یونایتد برای جذب «برونو فرناندز» گفت: هیچ توضیح و خبر تازه ای در مورد نقل و انتقالات ندارم. فکر می‌کنم سوال کردن در مورد این موضوع وقت تلف کردن باشد البته باز هم انتخاب با شما (خبرنگاران) است. تمام تمرکزم روی بازی آینده است.

فرناندز در پیروزی یک بر صفر اسپورتینگ مقابل ماریتیمو از ابتدا به میدان رفت و این در حالی است که یونایتد و اسپورتینگ بر سر رقم انتقال ستاره پرتغالی به بن بست رسیده اند.

برچسب‌ها برونو فرناندز منچستریونایتد اوله گانر سولسشر الکسیس سانچز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برونو فرناندز منچستریونایتد الکسیس سانچز برونو فرناندز منچستریونایتد الکسیس سانچز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

بیشتر بخوانید: رشیدی: استقلال در بازی با شمس‌آذر نصف جان‌مان کرد

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228179 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • آرسنال به صدر بازگشت
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم