Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@19:25:21 GMT

سقوط یک پهپاد نظامی در ملاثانی خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۷۹۷

سقوط یک پهپاد نظامی در ملاثانی خوزستان

یک پهپاد نظامی حوالی روستایی در ملاثانی سقوط کرد.

به گزارش شریان نیوز،ساعاتی پیش یک پهپاد در حوالی روستایی در ملاثانی در استان خوزستان سقوط کرد. بر اساس آنچه که نورنیوز نوشته است، بررسی تصاویر منتشر شده از پهپادی که در منطقه ملاثانی اهواز فرود اضطراری داشته، نشان می‌دهد این پرنده احتمالا پهپاد موسوم به شاهد ۱۲۹ است که در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بنابر گزارش ایسنا، منوچهر ورناصری، فرماندار باوی گفت: فعلا اطلاعاتی در خصوص نوع پهپاد در دست نیست. این اتفاق خوشبختانه خسارت جانی و مالی نداشته است. 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک خانم در کوه های گردنه ماه پرویز بویراحمد خبر داد.

«محمدامین نیکویی نژاد» در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در ساعت ۱۲:۴۳ روز ۹ فروردین ماه گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام گردید که بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه  اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علایم حیاتی بوده و فوت کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • سقوط مرگبار خانم ۳۵ساله در گردنه«ماه پرویز» بویراحمد
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • یک زن و پنج کودک در باتلاقی در حوالی شیراز جان باختند
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • شوک نظامی ایران به جهان /این پهپاد انتحاری ایران را بشناسید