Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی اعلام کرد: ما خواستار برگزاری تظاهرات های گسترده در نقاط مختلف جهان هستیم به گونه ای که سفارتخانه های آمریکا در همه جا تحت محاصره درآید. 

بر اساس این گزارش، وی ادامه داد: در گام اول مبارزه با معامله قرن، مشاهده خواهد شد که صدها هزار فلسطینی به خیابان ها خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البطش تصریح کرد: هر طرفی که از معامله قرن حمایت به عمل آورد به عنوان دشمن فلسطین تلقی خواهد شد. 

گفتنی است، قرار است امشب ایالات متحده آمریکا از طرح موسوم به معامله قرن رونمایی کند.

کد خبر 4838917

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین معامله قرن ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران لیبی دونالد ترامپ سوریه فلسطین معامله قرن روسیه لبنان ترکیه رجب طیب اردوغان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) دیروز اعلام کرد که کشتار کودکان در فلسطین باید متوقف و باید فورا آتش بس برقرار شود.

عادل خدر، مدیر منطقه‌ای یونیسف در بیانیه‌ای گفت: «در آخرین عملیات نظامی در طولکرم در کرانه باختری ۷۲ کودک فلسطینی و حداقل ۱۴ کودک دیگر در رفح غزه کشته شدند.» ️

۲۴ فلسطینی از جمله ۱۳ کودک در بمباران دو خانه در شرق رفح شهید شدند.

این مقام سازمان ملل تاکید کرد که کودکان در کشور فلسطین برای مدت طولانی در یک چرخه تراژیک و باطل خشونت گرفتار شده اند.

او هشدار داد: «این جنگی است که به طور نامتناسبی بر کودکان تأثیر می‌گذارد. کشتار کودکان باید متوقف شود. ما اکنون به آتش بس نیاز داریم.»

به گفته کاترین راسل، مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، از زمان آغاز حمله ویرانگر اسرائیل در ۷ اکتبر به نوار غزه، بیش از ۱۳۸۰۰ کودک فلسطینی در نوار غزه شهید شده اند. 

اسرائیل از زمان حمله مرزی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یک حمله نظامی مرگبار به نوار غزه انجام داده است. در این حملات دست‌کم ۳۴۲۰۰ فلسطینی، اکثرا زنان و کودکان، شهید شده‌اند و بیش از ۷۷۰۰۰ نفر دیگر در بحبوحه کشتار جمعی و کمبود وسایل ضروری زخمی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است