Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان بیان کرد:مسئولیت مستقیم سرویس مدارس در هر استانی بر عهده استانداری است. تاریخ انتشار: 17:49 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۴۱۴

به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان،نورعلی عباسپور، مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان بیان کرد سال گذشته با بازنگری دستورالعمل سرویس مدارس در سال گذشته، کارگروه استانی با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری‌ها تشکیل شد که به مشکلات استان‌ها در حوزه سرویس مدارس رسیدگی کند، بنابراین مسئولیت مستقیم سرویس مدارس در هر استانی بر عهده استانداری است و آموزش‌وپرورش در ارائه اطلاعات موردنیاز با این ارگان‌ها همکاری می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان با اشاره به نقش مشارکتی سازمان دانش‌آموزی در بحث سرویس مدارس ادامه داد: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین دفتر انجمن اولیا و مربیان و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش منعقد شد که بنابر مفاد این تفاهم‌نامه، بنا شد در استان‌هایی که این سازمان توانایی کار نظارتی را دارد، از ظرفیت‌های آن در ساماندهی سرویس مدارس استفاده شود البته الزام نشده است و به عهده مدیرکل استان‌ها است. اگر هر استانی این امکان را داشت برابر تفاهم‌نامه در بحث نظارتی از ظرفیت‌های سازمان دانش‌آموزی می‌تواند استفاده کند، اما باید گزارش را به انجمن اولیا و مربیان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: مجلس با مصوباتش آموزش و پرورش را بیچاره کرده است

گفتنی است نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان در سفری یک‌روزه به استان مرکزی، با اعضای شورای معاونین، اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان و نمایندگان اولیا این استان نشست‌های جداگانه‌ای داشت.

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانش آموزی دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی