Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:02:37 GMT

۴۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در نوشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۸۶۳

۴۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در نوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین جناسمی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت دهه فجر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا و شهدا گرانقدر و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، و عرض تبریک به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شعار محوری چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، زنده و پویا، در پرتو ولایت محوری، جهاد ومقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جرقه‌های انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ زده شده و در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و از همان ابتدا حضرت امام روح الله فرمودند انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است و در شرایطی قیام کردند که قدرت‌های استکباری شرق و غرب (شوروی و آمریکا) در آن زمان فکر نمی‌کردند که امام بتواند انقلابی را بدون وابستگی به شرق و غرب به پیروزی برساند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی طبق قانون اساسی بر اساس ولایت محوری بود و مردم در متن انقلاب بودند و اگر حضور مردم در همه عرصه‌های مختلف نبود ما امروز شاهد جشن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌بودیم.

سرهنگ جناسمی ادامه داد: اگر آمریکا در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی شکست خورده به خاطر همین مکتب و ایستادگی مردم عزیز ایران و جانفشانی رزمندگان اسلام بوده است و وقتی آمریکایی‌ها مجبور می‌شوند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت برسانند از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران است که دست به ترور می‌زنند و این نشانه ضعف و زبونی آمریکا است.

فرمانده سپاه نوشهر، تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی و کار جهادی را راه حل رفع مشکلات دانست و گفت: هیچ توقعی از دولتمردان غربی نداشته باشیم زیرا آنها سر سپرده آمریکا هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر به برنامه‌های بسیج در دهه فجر پرداخت و گفت: ۴۰۰ برنامه در موضوعات مختلف از جمله افتتاح خانه‌های محروم، اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، بازی‌های بومی و محلی در روستاها، نشست‌های بصیرتی، برگزاری سرود بومی محلی و مسابقات ورزش اجرا خواهد شد.

کد خبر 4838922

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران دهه فجر شهرستان نوشهر بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود