Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@20:29:04 GMT

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از خرید جدید یحیی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۸۹۴۴

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از خرید جدید یحیی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل تراکتور به پرسپولیس گل‌محمدی امیدوار شدم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید قلیچ در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی مقابل تراکتور اظهار داشت:

کمی نگران پرسپولیس بودم، اما با پیروزی مقابل تراکتور به این تیم امیدوار شدم، تراکتور اصلا حریف آسانی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور با ساکت الهامی تیم خوبی شده است و گل‌محمدی واقعا پیروزی خوبی بدست آورد.

وحید قلیچ در ادامه در خصوص عملکرد پرسپولیس تصریح کرد:

پرسپولیس بازی خوبی کرد و تیم واقعا عملکرد قابل قبولی دارد. به تراکتور هم تبریک می‌گویم، جنگنده و دونده بازی کردند و زحمت زیادی در زمین کشیدند.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون عملکرد اوساگونا افزود:

به نظرم پرسپولیس در خرید این بازیکن عجله کرد، البته او در ذوب‌آهن عملکرد بهتری داشت. آنجا که بود ضربات سر می‌زد و می‌جنگید، اما برای پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور نه روی هوا مفید بود و نه روی زمین. در این بازی که من چیزی از اوساگونا ندیدم، ولی علیپور عملکرد خوبی داشت. در مجموع امیدوارم اوساگونا برای پرسپولیس جونیور نشود.

قلیچ در مورد استوکس، دیگر مهاجم خارجی جدید پرسپولیس گفت:

امیدوارم استوکس زودتر بیاید، چون کمک زیادی به خط حمله پرسپولیس خواهد کرد. استوکس در تراکتور عملکرد خوبی داشت، اما باید توجه داشت بازیکنان خارجی در ایران مثل هندوانه در بسته هستند.

وی در پایان درباره عملکرد بازیکنان خارجی فصل جاری خاطرنشان کرد:

برخی بازیکنان خارجی در فوتبال ایران ممکن است در سایر تیم‌ها جواب بدهند، اما در پرسپولیس و استقلال نتوانند خوب بازی کنند.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل محمدی اوساگونا اوساگونا تیم فوتبال پرسپولیس گل محمدی وحید قلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!

آفتاب‌‌نیوز :

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد، ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت، ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل محمدی رفتند که جدی‌ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است