Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم السیلیه در ترکیب این تیم مقابل شهر خودرو قرار گرفته است. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله پلی‌اف رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:40 به وقت تهران تیم شهر خودرو در قطر به مصاف میزبانش تیم السیلیه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم السیلیه دقایقی قبل اعلام شد که براساس آن، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی ایران در ترکیب اصلی السیلیه قرار دارد.

این بازی در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل برگزار می‌شود.

پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا| اعلام ترکیب شهر خودرو برای دیدار با السیلیه

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو کریم انصاری فرد لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضای کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی، ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دوومیدانی ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز به عنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۵الی۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081068

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا