Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل ساراگوسا شرکت کرد.

طرفداری- فردا شب از ساعت 23:30 رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری و در ورزشگاه لا روماردا به مصاف ساراگوسا خواهد رفت.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در صحبت های پیش از بازی گفت:

بازی بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساراگوسا برای صعود به لالیگا می جنگد و در دسته دوم فرم فوق العاده ای نشان داده است. بازیکنان آنها را می شناسیم و باید با حداکثر تمرکز و انضباط به مصاف آنها برویم. قبل از حمله، باید خوب دفاع کنید، و ما در این زمینه عالی هستیم. باید وجهه خوبی از خود به نمایش بگذاریم، چون تنها با ارائه تمام توان می توانیم نتیجه مثبتی از بازی بگیریم. وقتی من پیراهن رئال مادرید را به تن می کنم، می خواهم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. این یک بازی در چارچوب کوپا دل ری است و می خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. آماده می شویم تا در فرم خوبی باشیم و در زمین خوب عمل کنیم.

فرمت جدید کوپا دل ری:

این ایده را دوست دارم. این کارآمد تر است. می دانید که همه چیز در پایان بازی مشخص می شود، همین. خود را با این فرمت هماهنگ می کنیم. بازی تک حذفی عالی است. در فرانسه به این نوع بازی ها عادت کرده ام چون آنجا هم همینطور است. رئال مادرید 13 قهرمانی در لیگ قهرمانان دارد، درست است؟ این رقم بسیار خوبی است. در کوپا کمی بد است، اما می خواهیم آن را تغییر دهیم.

گرت بیل:

وقتی فردا ترکیب را اعلام کنم خواهید دید. همه می خواهند آماده بازی باشند و هیچگونه ناراحتی نداشته باشند. این مهم ترین نکته برای مربی است، و تقریباً همه به بهترین فرم خود بازگشته اند.

سبک بازی تیم و انتقادات با وجود موفقیت های بسیار:

همیشه این را گفته ام که عوض نخواهم شد. مهمترین مسئله این است که باشگاه فرصت هدایت تیم و این بازیکنان را به من داده است، که فوق العاده درخشان هستند. نمی دانم برنابئو دوست دارد در یک بازی 1000 پاس ببیند یا نه. هر تیم سبک خاص خود را دارد. من در برنابئو بازی کرده ام و می دانم که تنها خواسته هواداران این است که بازیکنان تمام توانشان را به کار بگیرند.

بازگشت ادن هازارد:

او همراه با مربیان به زمین تمرین برگشته است، اما هنوز با گروه تمرین نمی کند. این هفته می بینیم که چطور وضعیت بهبودی اش را مدیریت می کنیم.

پیگیری روند رو به رشد بازیکنان قرضی:

مسلماً همه بازیکنانی که داریم را پیگیری می کنم. برای من مهم این است که آنها در باشگاه های خود فرصت بازی پیدا کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی‌ویکم لالیگا به یک پیروزی دیگر دست یافت.

دریافت 101 MB

دیگر خبرها

  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و جلالی را دوست دارم!
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید