Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قشم گفت: در پی دستور ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان با ورود مدعی العموم، عملیات بخشی از ساخت مرکز پرورش میگو در حریم ژئوپارک جهانی قشم متوقف شد و مصوب شد روند اجرایی مناقصه پروژه گلدن سیتی ، تا پایان بهمن ماه به آگاهی خریداران برسد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم ،به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب قشم،  رضا صفایی اعلام کرد: در پی دستور ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان با ورود مدعی العموم، عملیات  بخشی از ساخت مرکز پرورش میگو در حریم ژئوپارک جهانی قشم متوقف شد و مصوب شد روند اجرایی مناقصه پروژه گلدن سیتی ، تا پایان بهمن ماه به آگاهی خریداران برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب قشم اعلام کرد: در خصوص نگرانی ها از تجاوز به حریم غار نمکدان و ژئو پارک جهانی جزیره قشم ، پس از دریافت دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،با حضور میدانی در محل و بررسی های کارشناسی ،دستور توقف عملیات اجرایی مرکز پرورش میگو در بخشی از منطقه که نزدیک به غار نمکدان بوده و احتمال داشت به محیط زیست آسیب بزند ، صادر شد.

16 هزار تن میگو از استخرهای پرورشی ساحلی استان بوشهر برداشت شد   20 هزار تن میگوی پرورشی در استان بوشهر تولید شد   ظرفیت تولید میگوی پرورشی استان بوشهر به بالای 50 هزار تن ‌افزایش می‌یابد‌

وی همچنین در ادامه یادآور شد: در خصوص تأکید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر لزوم رسیدگی به مطالبه عمومی شماری از مالکان پروژه گلدن سیتی جزیره قشم و اهمیت رسیدگی به حقوق حقه سرمایه گذاران ، جلسه فوری رفع مشکل خریداران با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، مدعی العموم و اعضای شورای تأمین برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم با تأکید بر لزوم رفع موانع ایجاد شده در مسیر تکمیل پروژه تجاری مسکونی گلدن سیتی و اهمیت توجه به منافع سرمایه گذاران اعلام کرد:در این خصوص نیز  طبق مصوبات این جلسه که با قید فوریت در مسیر رفع مشکلات مردم عملیاتی خواهد شد، روند اجرایی مناقصهٔ این پروژه تا پایان بهمن ماه به آگاهی خریداران خواهد رسید.

انتهای پیام/7558/ ع

R7558/P1494/S6,1433/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار افتتاح می‌شود
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد